ny herinde (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Mette 28

Jamen stort tillykke det er så vildt når man får det at vide, tænk et liv i maven, er selv mor til Oliver på 3½ og venter mig igen til April

Kram Mette 17+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

mortil(nichlasogmathias)

den-lykkeligste skriver:

tillkke med du er mor (: så dejligt vil jeg tro!!! & tak nyder allerede bare dagen idag!!!!

det er også en stor dag når testen viser to streger.. kan tydeligt huske det..

Anmeld

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Louisiana28 skriver:

Hej, velkommen til og stort tillykke med graviditeten  

Vi har forsøgt i lidt over et år nu, jeg har lige været i behandling med Pergotime, og nu venter jeg bare spændt på, om (at!!) jeg får en positiv test her om 14 dage

Har i forvejen en dejlig søn på 11

Lige en lille "advarsel"-man bliver afhængig af den her sidde!!

Håber du bliver glad for, at være med her på siden

Hej & taak for kigget & svaret (: først vil jeg sige tillykke med at du er mor.. og held & lykke med endnu en graviditet der snart dukker op,´(: hvor er det bare dejligt.. Held & lykke !!! (;

- hehe (: vil jeg gerne tro. i er rigtig søde herinde (; så min tid vil ikke være spilt.. håber snart du står med to smukke streger <3

Anmeld

22. november 2010

Silas&Mille

Velkommen til og tillykke med den lille spire.

Selv har jeg ca 6 uger til termin, er i dag 33+5 med den første

Anmeld

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

mortil(nichlasogmathias) skriver:

det er også en stor dag når testen viser to streger.. kan tydeligt huske det..

lavede de to streger i lørdags, og kunne ikke få det til at hænge sammen oppe i mit hoved, da jeg kunne forvente mit mens om nogle små dage.. valgte at tage til lægen idag, den var god nok. 4+0

Anmeld

22. november 2010

Maise

velkommen og kæmpe tillykke til dig. Jeg hedder Maise, er 31 og har Clara på snart 11 mdr. sammen med min kæreste.

Anmeld

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Maise skriver:

velkommen og kæmpe tillykke til dig. Jeg hedder Maise, er 31 og har Clara på snart 11 mdr. sammen med min kæreste.

mange mange tak tillykke til jer begge to  !!!

Anmeld

22. november 2010

Louisiana

den-lykkeligste skriver:

Hej & taak for kigget & svaret (: først vil jeg sige tillykke med at du er mor.. og held & lykke med endnu en graviditet der snart dukker op,´(: hvor er det bare dejligt.. Held & lykke !!! (;

- hehe (: vil jeg gerne tro. i er rigtig søde herinde (; så min tid vil ikke være spilt.. håber snart du står med to smukke streger <3

Tak  Ja, du kan godt glæde dig, det er vidunderligt, at være mor

Jeg håber virkelig også, at jeg får to fine streger, når jeg tester

Godt, at du føler dig velkommen  Jeg skrev på et tidspunkt på min-mave.dk, men det er slet ikke det samme som her! Der er mange flere der svare på ens indlæg her, og der er større interesse for hinanden herinde! Baby.dk er min absolut favoritside

Anmeld

22. november 2010

mor-til-en-dejlig-baby

Louisiana28 skriver:

Tak  Ja, du kan godt glæde dig, det er vidunderligt, at være mor

Jeg håber virkelig også, at jeg får to fine streger, når jeg tester

Godt, at du føler dig velkommen  Jeg skrev på et tidspunkt på min-mave.dk, men det er slet ikke det samme som her! Der er mange flere der svare på ens indlæg her, og der er større interesse for hinanden herinde! Baby.dk er min absolut favoritside

det lyder rigtig positivt...!! fedt (:

blev også anbefaldet denne side (: og fortyder det slet slet ikke (: men jeg krydser for du snart kan lave de streger !!!!!!!!! alt held og lykke til dig smukke! og sikker på din søn er fantastisk!! ;D

Anmeld

22. november 2010

MIWULA

Tillykke og velkommen til :-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.