Jul, og hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Kay

Nalle skriver:

Er jeg den eneste herinde som ikke rigtigt er i julehumør, og nok heller ikke kommer det? Julen har aldrig rigtigt sagt mig noget, og har heller ikke tænkt mig at pynte helt vildt op.
Selvfølgelig holder jeg juleaften osv, men alt det juleræs og jule stress, det er bare overhovedet ikke mig, og har aldrig været det.

Er jeg den eneste der har det sådan?

Jeg elsker jul og alt hvad der høre med... men jeg stresser ikke og føler ikke noget juleræs... nudder det hele vejen igennem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Nalle

Sanne og Nicklas skriver:

Det er jeg da ked af at høre håberår at da du når at kommet i et dejligt julehumør

Jeg er rigtig meget i julehumør men julen kommer ind af mine døre før d. 5 december.

Jeg har altid elsket julen og nu efter Nicklas er kommet efter jeg det endnu mere.

Hehe

Anmeld

22. november 2010

Nalle

Både og....

Jeg har altid været helt vild med julen! Men jo ældre jeg er blevet jo mindre har det sagt mig...

Nu har jeg selv børn, og de skal bare have jul for alle pengene... Jeg pynter op, pynter juletræ, laver advendts krans og kalender lys.... Det høre sig til, og jeg syntes at når man har børn må man ofre sig lidt for at de får en hyggelig og god jul.....

Kram

Så længe de ikke forstår det, genere det mig ikke

En hyggeligt og god jul behøver man heller ikke pynte op til.
Det har noget at gøre med de personer der er omkring en.

Anmeld

22. november 2010

Nalle

mor-til-vanessa skriver:

jeg synes jul er rigtig hyggeligt, men HADER alt det der juleræs, det er til at få stress af. synes det er så træls at se på at der allerede er pyntet op til jul, og det har der været i lidt tid nu.

jeg skal absolut ikke selv pynte op i år, og har heller aldrig gjort det. men til næste år er jeg nok nød til det for der er min datter 2 år og forstår det lidt mere.

det eneste jeg glæder mig til ved jul er at man er sammen med familien og spiser god mad.

Lige præcis, i mine øjn kommer en jul ikke an på udsmykningen, men de personer man er sammen med!

Anmeld

22. november 2010

Nalle

Kay skriver:

Jeg elsker jul og alt hvad der høre med... men jeg stresser ikke og føler ikke noget juleræs... nudder det hele vejen igennem

Dejligt

Anmeld

22. november 2010

Faith

mor-til-vanessa skriver:

jeg synes jul er rigtig hyggeligt, men HADER alt det der juleræs, det er til at få stress af. synes det er så træls at se på at der allerede er pyntet op til jul, og det har der været i lidt tid nu.

jeg skal absolut ikke selv pynte op i år, og har heller aldrig gjort det. men til næste år er jeg nok nød til det for der er min datter 2 år og forstår det lidt mere.

det eneste jeg glæder mig til ved jul er at man er sammen med familien og spiser god mad.

Jeg har det på præcis samme måde... Når vores drenge bliver lidt ældre er jeg sikker på at julen kommer til at sige os meget mere, for man vil jo gerne give sine børn en hyggelig jul med alt hvad det indebærer.

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

Nalle skriver:

Lige præcis, i mine øjn kommer en jul ikke an på udsmykningen, men de personer man er sammen med!

nemlig

Anmeld

22. november 2010

SaNiNa

Nalle skriver:

Hehe

Du må kommer her når vi skal jule vi bager julekager flere gange i løbet af december og det bliver man bare i så odt humør af

Anmeld

22. november 2010

Nalle

smillaluna skriver:

Jeg har det på præcis samme måde... Når vores drenge bliver lidt ældre er jeg sikker på at julen kommer til at sige os meget mere, for man vil jo gerne give sine børn en hyggelig jul med alt hvad det indebærer.

Ja

Anmeld

22. november 2010

Nalle

Sanne og Nicklas skriver:

Du må kommer her når vi skal jule vi bager julekager flere gange i løbet af december og det bliver man bare i så odt humør af

Julebagning har jeg altid elsket, kan bare ikke have alt det julepynt, synes ganske enkelt det er grimt

Jeg kan ikke li julemænd og nisser, og har egenligt aldrig kunne, hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.