Jul, og hvad så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
29 svar
0 synes godt om
22. november 2010

Nalle

Er jeg den eneste herinde som ikke rigtigt er i julehumør, og nok heller ikke kommer det? Julen har aldrig rigtigt sagt mig noget, og har heller ikke tænkt mig at pynte helt vildt op.
Selvfølgelig holder jeg juleaften osv, men alt det juleræs og jule stress, det er bare overhovedet ikke mig, og har aldrig været det.

Er jeg den eneste der har det sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

Laulund87

Ja det er du Ej..Jeg er mega meget i julehumør, mere end jeg plejer! Tror det er fordi jeg havde en virkelig trist jul sidste år, så den her kan kun blive bedre!

Anmeld

22. november 2010

Faith

Nej du er bestemt ikke den eneste! Julen har heller aldrig rigtig sagt mig noget, og nogle år pynter jeg slet ikke op. Jo har da et kalenderlys og en adventskrans og et juletræ med lys på i haven, men det er osse alt.

Hvis vi havde råd til det rejste vi til "de varme lande" julen over. Det vil jeg meget hellere end alt det juleræs.

Anmeld

22. november 2010

Nalle

Laulund87 skriver:

Ja det er du Ej..Jeg er mega meget i julehumør, mere end jeg plejer! Tror det er fordi jeg havde en virkelig trist jul sidste år, så den her kan kun blive bedre!

Jeg kan simpelthen bare ikke klarer alt det julepynt i butikkerne, årha

Anmeld

22. november 2010

Nalle

smillaluna skriver:

Nej du er bestemt ikke den eneste! Julen har heller aldrig rigtig sagt mig noget, og nogle år pynter jeg slet ikke op. Jo har da et kalenderlys og en adventskrans og et juletræ med lys på i haven, men det er osse alt.

Hvis vi havde råd til det rejste vi til "de varme lande" julen over. Det vil jeg meget hellere end alt det juleræs.

Lige mine ord

Anmeld

22. november 2010

Sabine...!

alt det der med jul har heller ikke altid været mig...

men det er det blevet... ELSKER jul... specielt efter jeg fik min søn.. og ja i år er glæden ved julen bare endnu støre da vi venter baby..

men jeg er heller ikke til alt det jule race... og jeg er også glad for ikke at arbejde i bilka for så havde jeg da fået jule stress i okt.

Anmeld

22. november 2010

Nalle

Kravlenissen10-12-10 skriver:

alt det der med jul har heller ikke altid været mig...

men det er det blevet... ELSKER jul... specielt efter jeg fik min søn.. og ja i år er glæden ved julen bare endnu støre da vi venter baby..

men jeg er heller ikke til alt det jule race... og jeg er også glad for ikke at arbejde i bilka for så havde jeg da fået jule stress i okt.

Haha

Nej heller sommer og sol!

Anmeld

22. november 2010

SaNiNa

Det er jeg da ked af at høre håberår at da du når at kommet i et dejligt julehumør

Jeg er rigtig meget i julehumør men julen kommer ind af mine døre før d. 5 december.

Jeg har altid elsket julen og nu efter Nicklas er kommet efter jeg det endnu mere.

Anmeld

22. november 2010

LouiseNielsen

Både og....

Jeg har altid været helt vild med julen! Men jo ældre jeg er blevet jo mindre har det sagt mig...

Nu har jeg selv børn, og de skal bare have jul for alle pengene... Jeg pynter op, pynter juletræ, laver advendts krans og kalender lys.... Det høre sig til, og jeg syntes at når man har børn må man ofre sig lidt for at de får en hyggelig og god jul.....

Kram

Anmeld

22. november 2010

mor-til-vanessa

jeg synes jul er rigtig hyggeligt, men HADER alt det der juleræs, det er til at få stress af. synes det er så træls at se på at der allerede er pyntet op til jul, og det har der været i lidt tid nu.

jeg skal absolut ikke selv pynte op i år, og har heller aldrig gjort det. men til næste år er jeg nok nød til det for der er min datter 2 år og forstår det lidt mere.

det eneste jeg glæder mig til ved jul er at man er sammen med familien og spiser god mad.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.