Mor til Liva skriver:
Hej 
Jeg har også voksiposen fra KATVIG... Vi er også glade for den, men er tit kommet itvivl om vi skulle ha købt en uld voksi, da jeg er nogen gange er bange for at den ikk er varm nok til vinter... Men det er sikkert noget pjat 
Indtil videre er vi i hvertfald super glade for den og Liva er nu 8 mdr 
Må jeg spørge hvorfor du valgte den fra KATVIG???
Mor til Liva
Det har jeg af den simple grund at det er en jeg har fået den af en veninde. Hun brugte den sidste år til hendes egen datter, og hun har aldrig haft problemer med at den ikke var varm nok. Jeg har i hvert fald ikke hørt noget
Og denne kommende vinter, ser jo ud til at ligne den som sidste år, hvis ikke værre .. Men havde i forvejen haft Katvig i kikkerten til en voksi, før det blev aktuelt at jeg kunne få hendes til vinteren, og det var egentlig bare fordi jeg kan lide deres design
Men ellers er der jo til at lægge to dyner i, hvor du evt. kan ligge en vinterdyne i OG en tæppe, måske et uldtæppe, hvis du føler dig mere på den sikre side sådan? I barnevognen har jeg dog lige her for et par dage siden, lagt et lammeskindstæppe ned i bunden, hvorefter jeg stiller voksien ovenpå. Og det er bare fordi at jeg har en ide om at så varmer det lidt nedenfra.
Anmeld