voksi sleebee eller hvad de nu hedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2010

kitra

Jeg bruger nemlig heller ikke uldbodyer men synes bare jeg har læst flere steder at de klart vælger voksi med uld dyne. Jeg vil helst ha noget som jeg er helt sikker på dur og som jeg bliver glad for for det er jo en større invistering.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2010

Mor til L&S

sne190810 skriver:

Jeg har en Voksipose fra Katvig. Den er jo dét dyrere pga. mærket, men bortset fra det er den også bare fantastisk og super glad for den.

Hun sover både i den om formiddagen, eller hvis vi overnatter nogle steder. Og da jeg bor et sted hvor jeg ikke kan ha' hende stående udenfor og sove, er det tit sådan at hvis hun stadig sover når vi er kommet hjem efter formiddagsturen, bærer jeg bare voksien ind i soveværelset, hvor hun så ligger og bobler videre en time eller to. Selvfølgelig åbner jeg lige op for voksien, så den lille myr ikke dør af varme. Men det er helt klart lækkert ikke at skulle stå og bakse med at skulle ta' overtøj af en sovende barn, uden det vågner.

Hej

Jeg har også voksiposen fra KATVIG... Vi er også glade for den, men er tit kommet itvivl om vi skulle ha købt en uld voksi, da jeg er nogen gange er bange for at den ikk er varm nok til vinter... Men det er sikkert noget pjat

Indtil videre er vi i hvertfald super glade for den og Liva er nu 8 mdr

Må jeg spørge hvorfor du valgte den fra KATVIG???

Mor til Liva

Anmeld

26. november 2010

Malonde1985

Jeg har også den fra Katvig til den bette prins som ankommer i januar... synes den var lækker! Men ved jo endnu ikke om den er varm nok  ellers må jeg sælge den og købe en anden

Anmeld

26. november 2010

sne190810

Mor til Liva skriver:

Hej

Jeg har også voksiposen fra KATVIG... Vi er også glade for den, men er tit kommet itvivl om vi skulle ha købt en uld voksi, da jeg er nogen gange er bange for at den ikk er varm nok til vinter... Men det er sikkert noget pjat

Indtil videre er vi i hvertfald super glade for den og Liva er nu 8 mdr

Må jeg spørge hvorfor du valgte den fra KATVIG???

Mor til Liva

Det har jeg af den simple grund at det er en jeg har fået den af en veninde. Hun brugte den sidste år til hendes egen datter, og hun har aldrig haft problemer med at den ikke var varm nok. Jeg har i hvert fald ikke hørt noget Og denne kommende vinter, ser jo ud til at ligne den som sidste år, hvis ikke værre .. Men havde i forvejen haft Katvig i kikkerten til en voksi, før det blev aktuelt at jeg kunne få hendes til vinteren, og det var egentlig bare fordi jeg kan lide deres design  

Men ellers er der jo til at lægge to dyner i, hvor du evt. kan ligge en vinterdyne i OG en tæppe, måske et uldtæppe, hvis du føler dig mere på den sikre side sådan?  I barnevognen har jeg dog lige her for et par dage siden, lagt et lammeskindstæppe ned i bunden, hvorefter jeg stiller voksien ovenpå. Og det er bare fordi at jeg har en ide om at så varmer det lidt nedenfra.  

Anmeld

26. november 2010

Lunae

Jeg har den originale voksi til lillepigen g den er guld værd! Den er så lækker og alle pengene værd! Jeg ville klart vælge ulddynen! Held og lykke med jagten :-)

Anmeld

26. november 2010

kitra

Tak for alle jeres svar det ser ud til jeg må kigge efter en med uld dyne. Så bliver det spændende at se hvor meget jeg må punge ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.