voksi sleebee eller hvad de nu hedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2010

sbs78

Vi har en combi pose fra Babysam. Den er jeg vildt glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2010

Camillee

kitra skriver:

Nu kan det godt være jeg er helt forkert på den men er den største forskel på de billige og dyre ikke "bare" at de dyre som regel er med uld dyne hvor imod de billige er med dun dyner?

nu må du ikke hænge mig op på noget men jeg fik forklaret at uld både kunne kolde varne inde og ude og dun ikke isolere på samme måde, altså kun holder på varmen (:
Jeg har selv en slee bee og den er helt fin
(men ønsker mig en fra katvig )

Anmeld

23. november 2010

kitra

Ih altsår jeg er sku forvirret aner ikke hvad jeg skal købe til hende. Jeg har aldrig været den store uld fan men det er sikkert smart til hende når det bliver koldt, men synes også bare det er en fordel med dun at det kan vaskes. FORVIRRET.

Anmeld

23. november 2010

Linemaria90

Jeg har lige købt en DuniDuo med ulddyne til den lille ny. den virker rigtig lækker (dog vil jeg ligge et ekstra stykke madras på bærepladen, da jeg syntes den virker hård, men har hørt det samme om de andre bæreplader)

og jeg har fået min moster til at sy et smart betræk til den. så er vi med på moden

Anmeld

23. november 2010

sne190810

kitra skriver:

Ih altsår jeg er sku forvirret aner ikke hvad jeg skal købe til hende. Jeg har aldrig været den store uld fan men det er sikkert smart til hende når det bliver koldt, men synes også bare det er en fordel med dun at det kan vaskes. FORVIRRET.

Du kan da også sagtens vaske uld?

Anmeld

23. november 2010

kitra

sne190810 skriver:

Du kan da også sagtens vaske uld?

ja det ved jeg godt men har læst flere steder at de fraråder at man vasker dem selv når de er af uld, de skal istedet sendes til rens

Anmeld

23. november 2010

Mussen2

kitra skriver:

ja det ved jeg godt men har læst flere steder at de fraråder at man vasker dem selv når de er af uld, de skal istedet sendes til rens

Jeg har udelukkende gået efter uld- har haft en trille pose og har nu en voksi, kan varmt anbefale begge. Jeg har bevidst valgt uld, da det isolerer og samtidig transporterer evt. sved. Dvs. barnet ligger ikke og bliver våd af sved.

Der er flere som har vasket deres uld-poser på uldprogram med succes, personligt har jeg ikke turdet, men har i stedet lagt de i dybfryseren i 24 timer (i en sort sæk)

Der er også mange som bruer uld bodyer, netop pga.  uldens super gode egenskaber.

Anmeld

25. november 2010

kitra

Vil de fleste af jer så foreslå uld dyne? Det vil vel så sige at jeg skal gå efter en voksi er det ikke de eneste der laver dem med uld dyner? Jeg vil nemlig også bruge den til klapvognen og så skal den jo være god varm.

Anmeld

25. november 2010

Mette.

kitra skriver:

Vil de fleste af jer så foreslå uld dyne? Det vil vel så sige at jeg skal gå efter en voksi er det ikke de eneste der laver dem med uld dyner? Jeg vil nemlig også bruge den til klapvognen og så skal den jo være god varm.

Ja, helt sikkert en af uld. Normalt bruger vi aldrig uld-undertøj/body'er til vores datter og har heller aldrig gjort det - men lige med den her er den altså bare rigtig god.

Anmeld

25. november 2010

Maise

kitra skriver:

ville klart vælge voksi, da den holder bedst på varmen og afleder overkudsvarmen. Købe min brugt m. vinterdyne på trendsales for 500-, uden bæreplade. Pladen lånte jeg af en veninde. så har jeg selv købt en sommerdyne til. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.