voksi sleebee eller hvad de nu hedder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.544 visninger
25 svar
0 synes godt om
22. november 2010

kitra

Jeg vil ud og ha fat i sådan en voksi halløj men hvilke en skal man købe. Jeg har tænkt mig at finde en brugt men jeg har set der er mange forskellige mærker derude men er der forskel og hvilke? Jeg håber der er nogen der har gode erfaringer de vil dele.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

BinaMor

jeg har en slee bee. købte den ny til 700, ugen efter stod den til 400

jeg elsker min og jeg sys den er alletiders til unger. da vi pt bor i midlertidig bolig sover hun også i den om natten ved siden af mig. når man lukker den er hun lidt svøbt og falder hurtigt i søvn i forhold til i hendes vugge. hun er 3 måneder men en dag jeg var ude ved en veninde sov min 2 årige middagslur i den også.

jeg er sikker på en voksi er bedre for den er jo over dobbelt så dyr. men min opfylder mine forventninger fuldt ud

Anmeld

22. november 2010

Mette.

kitra skriver:

Jeg vil ud og ha fat i sådan en voksi halløj men hvilke en skal man købe. Jeg har tænkt mig at finde en brugt men jeg har set der er mange forskellige mærker derude men er der forskel og hvilke? Jeg håber der er nogen der har gode erfaringer de vil dele.

Vi fik for 1 uge siden en original Voksi til vores datter på knap 7 måneder. Hun kunne ikke holde varmen i dragt længere når hun sover ude.

Voksien er over alt forventning. Hun behøver bare en cardigan, elefant hue og tynde luffer, så er hun perfekt når hun kommer ind. Den er desuden rigtig god, da der er ekstra dyne i, som kan tages ud om sommeren, så den ikke er så varm. Den er let at lukke og man kan pakke den lille helt ind, så de ligger lunt og godt. Desuden kan den nemt bruges til børn helt op til 2 1/2 - 3 år. Så herfra anbefaler jeg varmt en Voksi.

Anmeld

22. november 2010

Corn

Jeg har en slee-bee, og den er skøn. Så den anbefaler jeg klart. og den kan ofte fåes på bud i Føtex/Bilka til 4-500 kr

Anmeld

22. november 2010

AnnePedersen

jeg har købt trille posen. Den har det hele med i prisen (vinterdyne,  og plade) og den er bare så super. Den er fuldstændig som de andre mærker. Jeg har tilføjet en hjemmeside hvor den er sat ned fra 2000 til 700. jeg synes den er pengene værd.

http://www.onlinekids.dk/shop/trillepose-sort-med-4563p.html

Anmeld

22. november 2010

MyBaby

Jeg har købt en brugt voksi til 900 kr. Ida var 6 måneder, da vi fik den - hun sov rigtig dårligt om dagen i sin barnevogn, men efter hun er kommet i voksi'en, går det bare SÅ godt! Hun ligger trygt og godt dernede og har kun en uld elefanthue på foruden sit almindelige tøj! Jeg valgte netop voksi'en, fordi den er af uld og jeg elsker uld til de små pus, idet de altid er varme og tøre, når de ligger i den!

Så herfra anbefales helt klart en voksi!

Anmeld

22. november 2010

kitra

Tak for jeres svar. jeg synes lidt det er en jungle da jeg aldrig har haft sådan en før men jeg tror den ville være god til klapvognen nu hvor vi går den kolde tid i møde. Indtil videre er det ikke et problem med at holde varmen i barnevognen, men igår da vi var ude og gå med hende i klapvognen var det for koldt og vi kom til at snakke om at det kunne være vi måtte anskaffe os sådan en pose ting. Vi får også brug for den senere når den bette kommer da jeg har tænkt på at man kan bruge den som lift i en tvillinge klapvogn. 

Anmeld

22. november 2010

sne190810

Jeg har en Voksipose fra Katvig. Den er jo dét dyrere pga. mærket, men bortset fra det er den også bare fantastisk og super glad for den.

Hun sover både i den om formiddagen, eller hvis vi overnatter nogle steder. Og da jeg bor et sted hvor jeg ikke kan ha' hende stående udenfor og sove, er det tit sådan at hvis hun stadig sover når vi er kommet hjem efter formiddagsturen, bærer jeg bare voksien ind i soveværelset, hvor hun så ligger og bobler videre en time eller to. Selvfølgelig åbner jeg lige op for voksien, så den lille myr ikke dør af varme. Men det er helt klart lækkert ikke at skulle stå og bakse med at skulle ta' overtøj af en sovende barn, uden det vågner.

Anmeld

23. november 2010

kitra

Nu kan det godt være jeg er helt forkert på den men er den største forskel på de billige og dyre ikke "bare" at de dyre som regel er med uld dyne hvor imod de billige er med dun dyner?

Anmeld

23. november 2010

AnnePedersen

jo det lyder det da til på alle de henvendelser herinde....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.