De er ikke særligt sikre..også derfor man pricipielt bruger gammeldags termometre på sygehusene stadigvæk. Man kan risikererer at øretermometre måler en hel grad ved siden af eller mere. Så jeg vil da bestemt anbefale det til bagdelen.

Kærligst
sussie
Det er ikke helt rigtigt. Det kommer måske an på, hvor I landet man er indlagt - som du også selv skriver
Min dreng var indlagt efter fødslen og der tog de hans temperatur med øretermometer. Jeg spurgte en sygeplejeske, og hun sagde, at de rent faktisk var mere præcise end numsetermometerene ... når de blev brugt korrekt
Hun sagde, at hvis mærket var ok - så lå fejlene i, at man kunne bruge det "forkert". (Hvad der lå i at mærket skulle være "ok" ved jeg ikke, men jeg undersøgte en del før jeg købte).
Jeg har derfor købt et øretermometer og sat mig grundigt ind i hvordan man skal bruge det. Jeg er rigtigt glad for mit, men det er nok en smagssag
Til TS: braun thermoscan IRT 4520 har fået gode anmeldelser - jeg fik mit anbefalet på apoteket. Jeg er glad for mit og det er let at bruge. Det ligger i den dyrere ende, men du kan få det til under 450,-.
Anmeld