Lillepigen opdatering + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Mor til prinsessen :-)

VIPpigen skriver:

Åhh, syntes fanme det er hårdt at være på sådan et ski** sygehus.

Er glad for det også går godt ved jer, jeg ønsker virkelig ikke for nogen at skulle igennem dette, og så er jeg stadig en af de heldige, hun var/er jo stærk når hun er født i uge 35, tænk alle dem som føder 10 uger før det. Det er så skrækkeligt hvad de skal igennem når jeg tænker hvad vi skulle igennem.

Det værste her har været at hun har lagt på neo i alt den tid, og jeg har været indlogeret på deres barselshotel, så jeg har ikke kunne være ved hende hele tiden. Så i onsdags blev jeg ENDELIG mor på fuldtid, og både hende og jeg nyder det. Vi kan ikke gå nogen steder sammen, da hun skal blive på neo, så når jeg skal spise skal jeg også forlade hende, og vil jeg i kiosken er det, det sammen. Glæder mig til jeg kan putte hende i en barnevogn og trille ture og nusse om hende hjemme. Man får sygehuskuller af at være her. Og så har vi problemer med tyveri af udefra-kommende, så det er ikke særlig trygt  Men vi klare os igennem det time for time... hihi

Ja min datter ville også gerne ud da jeg var 35 plus 4 mener jeg.... Hun vejede 2780 og var 47 lang... så det var også godt at hun var lidt "stor"... men så sykkede hun i vægt, hun ville ikke spise også røg vi på børneafd.... må jeg spørge hvad sygehus?? vi lå på børneafd i hillerød i sidste uge blev udskrevet i torsdags....

Ja kan sagtens forstå det er svært ikke at være sammen med hende.... det var også det vi håbede på da vi fik af vide at vi skulle dertil, at jeg kunne være sammen med hende.... heldigvis kunne det lade sig gøre, men faderen tog hjem.....

Men ja hospitalskuller det får man, jeg glædede mig også til at komme hjem, men selfølgelig skulle det ikke være på bekostning af hende!

Er der udsigter til hvornår i kan komme hjem?

Tyveri!!! helt ærligt, hvad fanden tænker folk på....

Ja det er også godt din pige ikke vejer mindre... der er godt nok nogle meget små størrelser der....

Det er en stærk pige du har :-)

Jeg tænker på dig, og krydser fingre for du snart kan tage din datter med hjem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

malenecl

Hun er altså bare for lækker!

Anmeld

22. november 2010

VIPpigen

Hende uden maven nu :-) skriver:

Ja min datter ville også gerne ud da jeg var 35 plus 4 mener jeg.... Hun vejede 2780 og var 47 lang... så det var også godt at hun var lidt "stor"... men så sykkede hun i vægt, hun ville ikke spise også røg vi på børneafd.... må jeg spørge hvad sygehus?? vi lå på børneafd i hillerød i sidste uge blev udskrevet i torsdags....

Ja kan sagtens forstå det er svært ikke at være sammen med hende.... det var også det vi håbede på da vi fik af vide at vi skulle dertil, at jeg kunne være sammen med hende.... heldigvis kunne det lade sig gøre, men faderen tog hjem.....

Men ja hospitalskuller det får man, jeg glædede mig også til at komme hjem, men selfølgelig skulle det ikke være på bekostning af hende!

Er der udsigter til hvornår i kan komme hjem?

Tyveri!!! helt ærligt, hvad fanden tænker folk på....

Ja det er også godt din pige ikke vejer mindre... der er godt nok nogle meget små størrelser der....

Det er en stærk pige du har :-)

Jeg tænker på dig, og krydser fingre for du snart kan tage din datter med hjem!

Vi lå på kolding sygehus, og de var bare super dernede. Vi er lige kommet hjem her i eftermiddag, og indtil nu går det rigtig godt. Og hold op det er dejligt at være kommet hjem igen.

Jeg havde det præcis som dig, ville også rigtig gerne hjem, men ikke på bekostning af vores lille pige, og hun havde brug for en god start, og det fik vi altså dernede

Blev altså også bare sur da jeg fik at vide der var tyveri, alle os som lå på hotellet havde børn på neo, og vi var jo sjældent på vores værelser, og det var der så nogen der benyttede sig af. Som om man ikke har det svært nok med barn på neo, så skal nogen også udsættes for tyveri. Tror dog nok de har fanget den skyldige, sikke en nar

Og mange tak, ja hun er stærk, en rigtig lille fighter

Anmeld

22. november 2010

Mettemus

Hun er siiimpelthen så yndig! Dejligt at det går godt, krydser fingre for at i får hende med hjem lige om lidt.

Anmeld

22. november 2010

VIPpigen

Mettemus skriver:

Hun er siiimpelthen så yndig! Dejligt at det går godt, krydser fingre for at i får hende med hjem lige om lidt.

Tusind tak. Vi er lige kommet hjem her i eftermiddag, bare sååå skønt at træde indenfor i vores lejlighed igen, og så med hende i armene.  Så MASSER af positivt herfra nu

Anmeld

22. november 2010

Mettemus

VIPpigen skriver:

Tusind tak. Vi er lige kommet hjem her i eftermiddag, bare sååå skønt at træde indenfor i vores lejlighed igen, og så med hende i armene.  Så MASSER af positivt herfra nu

SKØNT!! Så er i klar til at tage hul på et helt nyt liv - endnu er stort tillykke med hende

Anmeld

22. november 2010

AnneBJ

Velkommen hjem! Hun er simpelthen så sød!

Anmeld

22. november 2010

Riksen

Dejligt at høre at I er kommet hjem! Tillykke!

Og hvor er hun bare fin... så yndig.

Anmeld

22. november 2010

VIPpigen

Mettemus skriver:

SKØNT!! Så er i klar til at tage hul på et helt nyt liv - endnu er stort tillykke med hende

Tusind tak. Ja, nu føles det som om rigtigt at livet som mor begynder

Anmeld

22. november 2010

VIPpigen

AnneBJ skriver:

Velkommen hjem! Hun er simpelthen så sød!

Mange tak. Hun er virkelig bare skøn, og dejlig nem..... Endnu....

Hihi. Men tusind tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.