Hende uden maven nu :-) skriver:
Glad for at høre i har det godt.....
Jeg har også lige født sidste søndag (1 mdr for tidlig) Så vi røg også på børneafd efter et par dage på barsel. Men alt er vel og hun tager på.... Man bliver tosset i hovedet at være indlag synes jeg... så håber for jer at i snart kan komme hjem... Og hvor er det dog dejligt at hun er i bedring!!!
Skønne skønne bileder af den lille vidunder :-)
Åhh, syntes fanme det er hårdt at være på sådan et ski** sygehus.
Er glad for det også går godt ved jer, jeg ønsker virkelig ikke for nogen at skulle igennem dette, og så er jeg stadig en af de heldige, hun var/er jo stærk når hun er født i uge 35, tænk alle dem som føder 10 uger før det. Det er så skrækkeligt hvad de skal igennem når jeg tænker hvad vi skulle igennem.
Det værste her har været at hun har lagt på neo i alt den tid, og jeg har været indlogeret på deres barselshotel, så jeg har ikke kunne være ved hende hele tiden. Så i onsdags blev jeg ENDELIG mor på fuldtid, og både hende og jeg nyder det. Vi kan ikke gå nogen steder sammen, da hun skal blive på neo, så når jeg skal spise skal jeg også forlade hende, og vil jeg i kiosken er det, det sammen. Glæder mig til jeg kan putte hende i en barnevogn og trille ture og nusse om hende hjemme. Man får sygehuskuller af at være her. Og så har vi problemer med tyveri af udefra-kommende, så det er ikke særlig trygt
Men vi klare os igennem det time for time... hihi
Anmeld