Lillepigen opdatering + billeder :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.733 visninger
39 svar
0 synes godt om
21. november 2010

VIPpigen

I får lige en lille update

Vi ligger stadig på kolding, men satser stærkt på vi kommer hjem en af dagene. Vi blev i onsdags rykket på mor-barn stue på neonatal, og i dag fjernede de sonden helt, ellers har hun fået et enkelt eller 2 måltider ved sonden om natten hvis hun har sovet når det har været spisetid. MEN nu skal hun vækkes når hun skal spise.

Fødselsvægten var 2880, og derefter tabte hun sig til 2660, nu næsten 14 dage efter hendes lille dyk til de 2660 er hun i dag vejet til 2975. Vi kan få øjenkontakt med hende nu, og så er hun pludselig blevet rigtig trykhedsnarkoman men kan man andet med sådan en start??

Jeg ammer selvfølgelig, men gid hun kunne spise alt det jeg producere, er nød til at malke ud, ellers kan hun ikke få fat. Men håber det falder ligeså stille nu når der ikke er behov for at malke ud.

Billeder skal i ikke snydes for, jeg har ikke fået taget nogen i dag uden sonde, men det skal nok komme. Og så har vi fået den næsten gode nyhed om at vi gerne skulle komme hjem her en af de nærmeste dage (man tør ikke håbe for meget endnu)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

LRJ

VIPpigen skriver:

I får lige en lille update

Vi ligger stadig på kolding, men satser stærkt på vi kommer hjem en af dagene. Vi blev i onsdags rykket på mor-barn stue på neonatal, og i dag fjernede de sonden helt, ellers har hun fået et enkelt eller 2 måltider ved sonden om natten hvis hun har sovet når det har været spisetid. MEN nu skal hun vækkes når hun skal spise.

Fødselsvægten var 2880, og derefter tabte hun sig til 2660, nu næsten 14 dage efter hendes lille dyk til de 2660 er hun i dag vejet til 2975. Vi kan få øjenkontakt med hende nu, og så er hun pludselig blevet rigtig trykhedsnarkoman men kan man andet med sådan en start??

Jeg ammer selvfølgelig, men gid hun kunne spise alt det jeg producere, er nød til at malke ud, ellers kan hun ikke få fat. Men håber det falder ligeså stille nu når der ikke er behov for at malke ud.

Billeder skal i ikke snydes for, jeg har ikke fået taget nogen i dag uden sonde, men det skal nok komme. Og så har vi fået den næsten gode nyhed om at vi gerne skulle komme hjem her en af de nærmeste dage (man tør ikke håbe for meget endnu)

Hun er simpelthen så smuk søde er glad for at høre i har det godt

Anmeld

21. november 2010

Janni.

Hvor er hun lækker

Håber i får lov til at komme hjem.

Anmeld

21. november 2010

Jarnsaxa

Nååååårrrh hvor er hun dejlig

Anmeld

21. november 2010

Kruse90

hvor er hun lækker.
Stort tillykke med hende

Anmeld

21. november 2010

Mor til prinsessen :-)

Glad for at høre i har det godt.....
Jeg har også lige født sidste søndag (1 mdr for tidlig) Så vi røg også på børneafd efter et par dage på barsel. Men alt er vel og hun tager på.... Man bliver tosset i hovedet at være indlag synes jeg... så håber for jer at i snart kan komme hjem... Og hvor er det dog dejligt at hun er i bedring!!!

Skønne skønne bileder af den lille vidunder :-)

Anmeld

21. november 2010

Lady Marion <3

wow hun er smuk   Tillykke.

Anmeld

21. november 2010

VIPpigen

Lone H. skriver:

Hun er simpelthen så smuk søde er glad for at høre i har det godt

Tak søde... Ja, er altså også bare helt væk i hende, og forstår slet ikke man kan lave sådan et vidunder. Sååå dejlig

Anmeld

21. november 2010

Bavianis

Stort tillykke - hvor er det dejligt at høre!

Anmeld

21. november 2010

LRJ

VIPpigen skriver:

Tak søde... Ja, er altså også bare helt væk i hende, og forstår slet ikke man kan lave sådan et vidunder. Sååå dejlig

Ja søde, forstår dig hun er så smuk
Glæder mig til vi skal se hende engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.