Vores kat er væk...:-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Alexandra

Hej.

Jeg kan godt forstå du er nervøs og ked af det. Vores hankat forsvandt i sommer, nærmere i midten af juli.  Han var kastreret og den største kylling nord for alperne Jeg græd og var helt utrøstelig..  Vi fik to nye katte, da man jo hurtig bliver vandt til selskabet. 

Her for 4 uger siden da skulle jeg så lige lukke de to små ind, stod der lige pludselig en ekstra kat udenfor døren..det var Bassen der var kommet hjem. Græd som en pisket, hver gang jeg så på ham. Han var dog helt fin uden en eneste skramme, bestilte dog ikke andet end at spise og sove den første uge. Han er helt sit gamle selv igen nu, har endnu engang påtaget sig rollen som den største kylling

Ville bare sige, at du ikke skal opgive håbet, han skal nok komme hjem igen

De bedste hilsner Alexandra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

ekzunz

Alexandra skriver:

Hej.

Jeg kan godt forstå du er nervøs og ked af det. Vores hankat forsvandt i sommer, nærmere i midten af juli.  Han var kastreret og den største kylling nord for alperne Jeg græd og var helt utrøstelig..  Vi fik to nye katte, da man jo hurtig bliver vandt til selskabet. 

Her for 4 uger siden da skulle jeg så lige lukke de to små ind, stod der lige pludselig en ekstra kat udenfor døren..det var Bassen der var kommet hjem. Græd som en pisket, hver gang jeg så på ham. Han var dog helt fin uden en eneste skramme, bestilte dog ikke andet end at spise og sove den første uge. Han er helt sit gamle selv igen nu, har endnu engang påtaget sig rollen som den største kylling

Ville bare sige, at du ikke skal opgive håbet, han skal nok komme hjem igen

De bedste hilsner Alexandra

Ej hvor vildt!!! Tænk hvis man kunne få at vide hvor han havde været al den tid. Men hvor er det dog fantastisk Har i nogen fornemmelse af hvor den har været al den tid??

Tak fordi du giver mig håb. Jeg krydser alt hvad ...jeg kan for at han snart står og kigger ind af vinduet som han plejer

Anmeld

22. november 2010

ekzunz

CamillaValby skriver:

Nu har jeg ikke lige læst de andre indlæg. Men smid en mail afsted til katteregistret om dgs tlf nr. Du skal også meddele dem om du ønsker at man skal kunne se dine oplysninger når man taster på deres hjemmeside. Som standard er det nemlig som at man ikke kan se noget andet end de få oplysninger om katten fx køn og farve. Og i dette tilfælde er der kun falck eller en dyrlæge der kan se dine oplysninger.

Jeg har talt med vores dyrlæge og hun sørger for at den bliver efterlyst på de forskellige registre - så jeg tænker at man får det at vide hvis man taster han reg.nr.

Men det er jo også fint nok at man ikke kan se mit nr, bare man kan se dyrlægens. Så kan hun jo henvise til os

Anmeld

22. november 2010

Alexandra

Jeg tænker tit på, hvor han har været, men har ikke den fjerneste ide. Det kunne være rigtig rart, hvis han kunne tale, og derved fortælle, hvor han har været, samt hvad han har oplevet.  Har tænkt på, om han måske havde forvildet sig ind i en eller anden bil, og sat af en endestationen ?? Man kan kun gætte. er bare rigtig glad for at han endelig er hjemme igen

Anmeld

22. november 2010

Alexandra

Tænker rigtig tit på, hvor han har været. Det kunne være så rart, hvis han kunne tale og fortælle havd han har oplevet og hvor han har været. Det eneste jeg umiddelbart kan forestille mig er, at han skulle have forvildet sig ind i en eller anden bil, og sprunget ud ved endestationen.  Men, men hvor og hvordan må guderne vide, jeg er bare yderst taknemmelig for at jeg har fået min lille Bassemand hjem igen

Jeg krydser fingre for, at Anton snart kommer hjem

Anmeld

22. november 2010

Alexandra

to  gange er bedre end en troede det jeg skrev lige før var væk, men nej...

Anmeld

22. november 2010

Pena

Znuzke skriver:

Jeg har talt med vores dyrlæge og hun sørger for at den bliver efterlyst på de forskellige registre - så jeg tænker at man får det at vide hvis man taster han reg.nr.

Men det er jo også fint nok at man ikke kan se mit nr, bare man kan se dyrlægens. Så kan hun jo henvise til os

Men har du også sat sedler op i nabolaget med beskrivelse samt efterlysning med beskrivelse på kattens værn og dyrenes beskyttelse?

Det er jo ikke sikkert at folk kan få lov til at tage ham op og læse nr i øret.

Bare lige en tanke.

Anmeld

22. november 2010

ekzunz

Søddepødde skriver:

Men har du også sat sedler op i nabolaget med beskrivelse samt efterlysning med beskrivelse på kattens værn og dyrenes beskyttelse?

Det er jo ikke sikkert at folk kan få lov til at tage ham op og læse nr i øret.

Bare lige en tanke.

Nej, så langt er jeg ikke nået endnu. Det er næste skridt - at hænge sedler op i Brugsen og Netto.

Og så må jeg lige tjekke Dyrenes Beskyttelse ud - det har jeg ikke gjort.

Tak

Anmeld

22. november 2010

Pena

Znuzke skriver:

Nej, så langt er jeg ikke nået endnu. Det er næste skridt - at hænge sedler op i Brugsen og Netto.

Og så må jeg lige tjekke Dyrenes Beskyttelse ud - det har jeg ikke gjort.

Tak

Ja skynd dig at gøre det. Det var min seddel i brugsen som gav pote.

Håber virkelig det ender godt (og at der ikke går ½ år før han kommer hjem.)

Anmeld

22. november 2010

ekzunz

Søddepødde skriver:

Ja skynd dig at gøre det. Det var min seddel i brugsen som gav pote.

Håber virkelig det ender godt (og at der ikke går ½ år før han kommer hjem.)

Nu er han ihvertfald efterlyst på Dyrenes Beskyttelse - det havde jeg slet ikke tænkt på.

Så må jeg hellere komme igang med resten...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.