[citat][f][småt]Anne skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]Jeanne skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]MorCamilla skriver:[/småt][/f]
Hej Alle sammen...
[rød]1000 tak for jeres svar[/rød], det er altid dejligt at høre hvad andre ville gøre... Jeg må indrømme at jeg er ikke kommet ret meget længere i min beslutning endnu, men jeg har også "god tid" (en uge ca) til at få det tænke igennem... Synes der er mange gode og dårlige ting ved begge dele...
Jeg havde ikke lige troet at jeg selv måtte bestemme hvilken bedøvelse jeg vil have, men det er åbenbart normalt, det sagde lægen jeg snakkede med at det var...
Så træls det er, jeg har virkelig gjort hvad jeg kan for netop IKKE at tænke på det jeg står overfor, og så ringer der en læge og ber mig tænke over hvilken operation jeg vil have... Ironisk eller hva, så nu er jeg nød til at se det i øjnene og få det tænkt det hele igennem...:'(
Tak for at I siger at jeg ikke skal undskylde, jeg synes bare næsten ikke jeg har skerevet om andet det sidste stykke tid:$ Men JA det fylder også meget i mit liv lige nu...:(
Knus fra Camilla.[/citat]
Hej Camilla
Self. fylder det rigtig meget i dit liv, det ville være mærkeligt andet.
Har du snakket med nogen om det her? Altså en prof?
Jeg er medlem af Kræftens Bekæmpelse, og har haft nogle lange samtaler med dem som pårørende. De er rigtig dygtige og søde. Og min mor har brugt dem rigtig meget, især da hun stod midt i det hele. Jeg kan anbefale dig at give dem et ring, hvis du ikke har snakket med nogen endnu. Om ikke andet så bare for at lufte tankerne til en, som kender til det.
(H)[/citat]
Hej Camilla
Det gør mig så ondt at du er blevet ramt af den frygtelige sygdom. Det fylder utroligt meget og mange mange tanker skal igennem dit hoved. Min bror har selv haft cancer, og som pårørende fik jeg rigtig meget ud af at tale med Kræftens Bekæmpelse. De kan tale med dig om alt det, der kan være svært at tale med din familie om. Jeg ved, det kan være svært at rumme lige nu, fordi der er så meget andet, men måske de kan lytte til dig og lede dig hen imod den beslutning, du skal have truffet indenfor en uge.
Mange tanker
Anne(H)[/citat]
Hejsa Anne..
mange 1000 tak for dine ord og råd.. Det er ikke en sjov sygdom, men det er der vel ikke nogle der er..:( Jeg skriver tilbage til dig på privat post i stedet for. Håber at det er okay..
Knus fra Camilla.
Anmeld