Problematik omkring (Sviger)mor og første scanning - hjæælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2010

Hasselnødden

sarahb skriver:

Mine forældre bor i jylland og jeg på sjælland.
Så scanninger var min mor ikke med til, men fødslen det skulle hun bare.
Det har været meningen hele tiden, da det var hendes største ønske og det ville min mand og jeg gerne give hende.
På hospitalet var hun så go og stodbare og kiggede og spurgte et par gange om hun lige skulle nusse mig, ellers var det mig og min mand der styrede det.
Det eneste jeg rigtigt husker fra hun var der, er lige da han blev lagt op er hun udbrød... årrrrrhhhh Sarah. Og det sidder bare fast i mit hoved, der var så mange følelser i den sætning at den sidder boltet fast og det er skønt.
Så det var helt fantastisk for mig..

Jeg ville blive ked af hvis min mand ikke ville være med til at give din mor hendes største ønske opfyldt, men samtidig er det også hans største ønske. Så den er Så svær- er bare bare glad for jeg ikke skulle skuffe min mor. For min mor er ligesom din, HENDES ET OG ALT.

Årh så fik jeg lige tårer i øjnene  over "Årrrh Sarah.." Sikke et dejligt minde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2010

sarahb

Mor til Elias 13.01.10 skriver:

Årh så fik jeg lige tårer i øjnene  over "Årrrh Sarah.." Sikke et dejligt minde!

ja det er det bedste jeg noglesinde har hørt, den sætning husker jeg bare, og husker lige det toneleje den var i .. Og fødslen husker jeg ikke specielt godt, eller hvad der blev sagt til mig under forløbet, men lige det.. Det sidder bare fast.. Helt fantastisk..

Anmeld

21. november 2010

Bruus

sarahb skriver:

Mine forældre bor i jylland og jeg på sjælland.
Så scanninger var min mor ikke med til, men fødslen det skulle hun bare.
Det har været meningen hele tiden, da det var hendes største ønske og det ville min mand og jeg gerne give hende.
På hospitalet var hun så go og stodbare og kiggede og spurgte et par gange om hun lige skulle nusse mig, ellers var det mig og min mand der styrede det.
Det eneste jeg rigtigt husker fra hun var der, er lige da han blev lagt op er hun udbrød... årrrrrhhhh Sarah. Og det sidder bare fast i mit hoved, der var så mange følelser i den sætning at den sidder boltet fast og det er skønt.
Så det var helt fantastisk for mig..

Jeg ville blive ked af hvis min mand ikke ville være med til at give din mor hendes største ønske opfyldt, men samtidig er det også hans største ønske. Så den er Så svær- er bare bare glad for jeg ikke skulle skuffe min mor. For min mor er ligesom din, HENDES ET OG ALT.

Hvor lyder det bare fantastisk at I fra begyndelsen var enige om at hun skulle med til fødslen. Og det lyder som om oplevelsen betød meget jer begge, og for jeres forhold Det lyder virkelig smukt, og med stærke følelser.

Jeg er nu glad for det valg vi har taget, for på den måde imødekommer jeg også min kærestes ønske. Kan virkelig mærke det er vigtigt for ham. Og min mor er meget forstående. Hun får højst sandsynlig lov at komme med til fødslen af nr. 2

Anmeld

21. november 2010

sarahb

Mette:)) skriver:

Hvor lyder det bare fantastisk at I fra begyndelsen var enige om at hun skulle med til fødslen. Og det lyder som om oplevelsen betød meget jer begge, og for jeres forhold Det lyder virkelig smukt, og med stærke følelser.

Jeg er nu glad for det valg vi har taget, for på den måde imødekommer jeg også min kærestes ønske. Kan virkelig mærke det er vigtigt for ham. Og min mor er meget forstående. Hun får højst sandsynlig lov at komme med til fødslen af nr. 2

jeg er enig i det er JER der skal have det bedst og jer der skal igennem denne fantastiske oplevelse så det skal også være noget der er for jeres begges ønske.
Min mor kom også med, for hvis min mand lige pludselig ikke følte han kunne klare det ja så var jeg ikke alene. Og så var min niece der faktisk også for hun ville klippe navlestrengen

Anmeld

21. november 2010

Noneother

HopinWishin skriver:

Øh det er da stadig noget de er fælles om, det er DEM der skal være forældre, og ikke kun hende?...

Ja men det er HENDE der skal føde. ergo.....

Anmeld

21. november 2010

Noneother

Louisiana28 skriver:

Hvis du læser det hele igennem kan du se, at hun har svaret på lige dét spørgsmål flere gange

Thanks.

Anmeld

21. november 2010

Louisiana

Noneother skriver:

Thanks.

Var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.