Den første tøjkrise.. Reddet af Tjuhl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2010

Jules

Den aller dejligste måde at være rund på

Hvor er du bare smuk altså

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2010

otlitrom

æææij piger, jeg kan slet ikke tåle alle de komplimenter.. Eller jo, det kan jeg godt, jeg er bare SÅ dårlig til at tage i mod!

TAK!! hvor er I søde, ALLESAMMEN!

Dejligt at komme hjem til, efter en dag hvor jeg føler jeg bare har snurret rundt om mig selv på job, og nu sidder pakket ind i to uldtrøjer og et stort tørklæde, fordi jeg fryser!! Men Jeres beskeder varmer da mere

Anmeld

22. november 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

det kan virkelig ses at du er gravid, og jeg sidder og tørrer mig lidt i øjnene, for jeg blir bare så fandens rørt hver gang jeg tænker på det!!

Ja, det kan rigtig ses at jeg er gravid, og jeg ar det lidt mystisk med det, når jeg nu ikke er længere henne... Men jeg har stadig kun taget 400gr på, så det er ikke dér årsagen ligger. Det er nok "bare" baby der gør opmærksom på sig selv...

Du kan fælde tårer over at jeg er gravid, så kan jeg gøre det samme over at I nu har fået Sol, og at I ser gennem-lykkelige og stolte ud på alle billeder!! Men hun ér altså også bare SKØN!!

Anmeld

22. november 2010

JustAnotherName

Kruse90 skriver:

Waw søøde. Du er sgu da lækker.
Sødt at i sender gaver til hinanden

Mon man kan være en del af hyggen her i NS?
selvom man ikke oprindelig er derfra?

Jeg er helt enig i Michella's besked :

"Selvfølgelig kan man det!!!! Du skal være hjertelig velkommen. Alle er velkomne så længe de ikke bringer fnidder og dårlig stemning med sig Du kan da evt oprette et indlæg hvor du fortæller lidt om dig selv. Så kommer vi alle til at kende dig efterhåden"

Ikke fordi der er et "optagelses-krav" for at være med herinde. Men vi kommer tæt på hinanden, og fortæller ret åbent og ærligt om de ting der nu rører sig (man vælger jo selv, hvilke ting man vil indvige hinanden i), og føler et specielt kendskab til hinanden.
Så for at vi hurtigere kan tage dig med ind, så er det nok meget godt, hvis vi ved lidt mere om, hvem du og din lille familie er 
Du skal være ligeså velkommen her, som vi andre. Og du vil nok hurtigt kunne læse og mærke, at der er et godt sammenhold herinde. Og efterhånden også finde ud af, hvem vi andre forskellige NSére er. Der er fyldt med opbakning og hjerterum herinde

Anmeld

22. november 2010

otlitrom

JustAnotherName skriver:

Jeg er helt enig i Michella's besked :

"Selvfølgelig kan man det!!!! Du skal være hjertelig velkommen. Alle er velkomne så længe de ikke bringer fnidder og dårlig stemning med sig Du kan da evt oprette et indlæg hvor du fortæller lidt om dig selv. Så kommer vi alle til at kende dig efterhåden"

Ikke fordi der er et "optagelses-krav" for at være med herinde. Men vi kommer tæt på hinanden, og fortæller ret åbent og ærligt om de ting der nu rører sig (man vælger jo selv, hvilke ting man vil indvige hinanden i), og føler et specielt kendskab til hinanden.
Så for at vi hurtigere kan tage dig med ind, så er det nok meget godt, hvis vi ved lidt mere om, hvem du og din lille familie er 
Du skal være ligeså velkommen her, som vi andre. Og du vil nok hurtigt kunne læse og mærke, at der er et godt sammenhold herinde. Og efterhånden også finde ud af, hvem vi andre forskellige NSére er. Der er fyldt med opbakning og hjerterum herinde

SÅ fint skrevet, jeg er helt enig!

Anmeld

30. november 2010

lisbethita

kitty skriver:

There you go Bjørnen synes det var noget mærkeligt noget at tage mavebillede, når jeg havde en løs dragt på.. Han synes de er sjovere med undertøj Og den var deeejlig at have på, og der er stadig plads at vokse i!

Der var allerede kommentarer til julefrokost, at jeg buler. Så nu går det stærkt!!

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ HA....hvor ser du bare smuk ud altså!!!! VIRKELIGT VIRKELIGT SMUK!!! Fin buksedragt ;-)  KRAM

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.