Ja, det måtte jo komme på et tidspunkt! Det øjeblik, hvor man kigger ind i skabet og trækker den kjole ud, som man havde planlagt til i aften... Og den ikke passer! Ikke fordi man har taget på, men fordi man er gravid (
) og kroppen på rekordfart ændrer form! Og jeg skal love for der er sket noget den seneste uge...
Ud over den fantastiske forstoppelse, der har fået maven til at bule, er brysterne også vokset meget på det sidste... Og det ændrer ligesom lidt på kravene til udvalget i tøjskabet. Maven bliver oppustet om aftenen, så det gør også bukser ubehagelige, og især når man skal ud og spise (meget
) på restaurant...
Jeg er godt klar over, at min krop vil ændres, fordi et lille væsen vokser sig stort og stærkt i min mave, hvilket vi er meget taknemmelige for
men jeg havde måske håbet, at den sorte kjole og stiletterne kunne få deres sidste tur sammen i aften, i laaaang tid.. Men den går vist ikke.
Det er hér Trine kommer ind i billedet. For for kort tid siden modtog jeg en pakke fra skoven. Og pakker fra skoven er altid gode! I pakken lå bodyer til baby, vitaminer, seabands og ikke mindst en blomstret buksedragt! Og Trine!! Den er kommet mig til undsætning i aften! Så tak for hjælpen, den er guld værd! Den strammer ingen steder, og med lidt krøller i håret og en cardigan kan den sagtens klare en tur til julefrokost! TAK!!
Anmeld