Den første tøjkrise.. Reddet af Tjuhl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
35 svar
0 synes godt om
20. november 2010

otlitrom

Ja, det måtte jo komme på et tidspunkt! Det øjeblik, hvor man kigger ind i skabet og trækker den kjole ud, som man havde planlagt til i aften... Og den ikke passer! Ikke fordi man har taget på, men fordi man er gravid () og kroppen på rekordfart ændrer form! Og jeg skal love for der er sket noget den seneste uge...

Ud over den fantastiske forstoppelse, der har fået maven til at bule, er brysterne også vokset meget på det sidste... Og det ændrer ligesom lidt på kravene til udvalget i tøjskabet. Maven bliver oppustet om aftenen, så det gør også bukser ubehagelige, og især når man skal ud og spise (meget ) på restaurant...

Jeg er godt klar over, at min krop vil ændres, fordi et lille væsen vokser sig stort og stærkt i min mave, hvilket vi er meget taknemmelige for  men jeg havde måske håbet, at den sorte kjole og stiletterne kunne få deres sidste tur sammen i aften, i laaaang tid.. Men den går vist ikke.

Det er hér Trine kommer ind i billedet. For for kort tid siden modtog jeg en pakke fra skoven. Og pakker fra skoven er altid gode! I pakken lå bodyer til baby, vitaminer, seabands og ikke mindst en blomstret buksedragt! Og Trine!! Den er kommet mig til undsætning i aften! Så tak for hjælpen, den er guld værd! Den strammer ingen steder, og med lidt krøller i håret og en cardigan kan den sagtens klare en tur til julefrokost! TAK!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Rosa

Billeder??

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Billeder??

Måske Manden er til bold, og katten kan nok næppe hjælpe med billeder... Vi må se, hvad der sker.

Anmeld

20. november 2010

msax

kitty skriver:

Måske Manden er til bold, og katten kan nok næppe hjælpe med billeder... Vi må se, hvad der sker.

Du må hen og posere foran spejlet... Vi er jo vildt nysgerige og så er du jo også nød til at have lidt minder og den voksende mave...

Anmeld

20. november 2010

oo

så lidt, så lidt - og det skal lige siges at buksedragten er indkøbt fra Chatarina, så der er dobbelt NSpower i den

Anmeld

20. november 2010

MM1987

FANTASTISK...

Jeg vil glæde mig til billeder, for det lyder HOT!!

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Billeder??

There you go Bjørnen synes det var noget mærkeligt noget at tage mavebillede, når jeg havde en løs dragt på.. Han synes de er sjovere med undertøj Og den var deeejlig at have på, og der er stadig plads at vokse i!

Der var allerede kommentarer til julefrokost, at jeg buler. Så nu går det stærkt!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

så lidt, så lidt - og det skal lige siges at buksedragten er indkøbt fra Chatarina, så der er dobbelt NSpower i den

NSpower buksedragten er DEJLIG! Den strammer ingen steder, og man kan gå to gange i buffeten uden at det ses

Den er dæjlig!!

Anmeld

20. november 2010

ooo

kitty skriver:

There you go Bjørnen synes det var noget mærkeligt noget at tage mavebillede, når jeg havde en løs dragt på.. Han synes de er sjovere med undertøj Og den var deeejlig at have på, og der er stadig plads at vokse i!

Der var allerede kommentarer til julefrokost, at jeg buler. Så nu går det stærkt!!

Lææækker dame, PIIIFFTTT.

Du ser super godt ud Anna.

Anmeld

20. november 2010

Sofia

kitty skriver:

Hvor ser du bare godt ud!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.