Den første tøjkrise.. Reddet af Tjuhl!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

otlitrom

Metchen skriver:

Lææækker dame, PIIIFFTTT.

Du ser super godt ud Anna.

Tak, mutti to be-partner Jeg synes det er FANTASTISK at du er gravid!! Vent bare, nu er det snart din tur til at have for lidt tøj, og være ligeglad, fordi det er en trold der vokser i din mave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

otlitrom

Sofia skriver:

Hvor ser du bare godt ud!!

Tak

Anmeld

20. november 2010

Rosa

kitty skriver:

There you go Bjørnen synes det var noget mærkeligt noget at tage mavebillede, når jeg havde en løs dragt på.. Han synes de er sjovere med undertøj Og den var deeejlig at have på, og der er stadig plads at vokse i!

Der var allerede kommentarer til julefrokost, at jeg buler. Så nu går det stærkt!!

Kææææft hvor ser du GODT UD

Det var et styks heldig bamse der skulle have den MILF-to-be med ud i natten!

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Kææææft hvor ser du GODT UD

Det var et styks heldig bamse der skulle have den MILF-to-be med ud i natten!

TAK! Men bamsebjørnen var slet ikke med, han var bare chauffør... Og jeg er allerede hjemme, det er en kedelig klassejeg har mig... Alle på cola/fanta-vognen... Havde jeg ikke været gravid, så havde jeg været den første til at gå i rødvinen

Anmeld

20. november 2010

msax

WAUW hvor er du lækker....

men jeg er åbentbart lidt bagved vognen - er der nogen der vil forklare mig hvad MILF betyder?

Anmeld

20. november 2010

otlitrom

msax skriver:

WAUW hvor er du lækker....

men jeg er åbentbart lidt bagved vognen - er der nogen der vil forklare mig hvad MILF betyder?

Som jeg kender den er det "Mom I'd like to fu*k"

Og TAK, søde Mette!

Anmeld

20. november 2010

msax

kitty skriver:

Som jeg kender den er det "Mom I'd like to fu*k"

Og TAK, søde Mette!

havde godt tænkt den var lidt fræk...

og nu vil jeg da så give rosa ret... altså hvis nu jeg havde været til hunkøn og ikke havde jordens dejligste kæreste

Anmeld

20. november 2010

Rosa

kitty skriver:

TAK! Men bamsebjørnen var slet ikke med, han var bare chauffør... Og jeg er allerede hjemme, det er en kedelig klassejeg har mig... Alle på cola/fanta-vognen... Havde jeg ikke været gravid, så havde jeg været den første til at gå i rødvinen

...og det er noget af det fantastiske ved dig Jeg synes du skulle vente med at hoppe i pyjamas og nusse lidt med Bjørnen inden sengetid

Anmeld

21. november 2010

Ranarupta

kitty skriver:

There you go Bjørnen synes det var noget mærkeligt noget at tage mavebillede, når jeg havde en løs dragt på.. Han synes de er sjovere med undertøj Og den var deeejlig at have på, og der er stadig plads at vokse i!

Der var allerede kommentarer til julefrokost, at jeg buler. Så nu går det stærkt!!

Der bandes... 

Anna, for helvede, hvor er du da lækker!! 

Anmeld

21. november 2010

otlitrom

Ranarupta skriver:

00ffff;"> Der bandes... 

ff00ff;"> Anna, for helvede, hvor er du da lækker!! 

ff00ff;">

Tak Karina Nu bliver jeg helt flov, her søndag morgen, hvor jeg bestemt ligner noget andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.