Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
R&N skriver: umin basse sover faktisk kun i boxershorts Men tak for rådene
umin basse sover faktisk kun i boxershorts
Men tak for rådene
Ja ok - han ER en varmvarm dreng så Og selv tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lucas tisser også meget om natten. Og de eneste der dur her om natten er pampers vi har lige købt nogen libero fordi de var vild billige og han har tisset igennem i dem hver nat så vi har måtte ud efter pampers igen.
Diana... skriver: Lucas tisser også meget om natten. Og de eneste der dur her om natten er pampers vi har lige købt nogen libero fordi de var vild billige og han har tisset igennem i dem hver nat så vi har måtte ud efter pampers igen.
Er det de alm. pampers eller natbleerne?
R&N skriver: Er det de alm. pampers eller natbleerne?
Jeg mener ikke der er nogen der hedder direkte nat bleer men de er begynd og lave deres bleer med et ekstra suge indlæg i og de er bare super, der er vidst en lille måne med en bamse på nogen af pakkerne, synes der er så mange forskellige inden fra pampers og de fungere lige godt her alle sammen.
R&N skriver: Vi har den sidste tid prøvede de fleste bleer på det danske marked.. Men det er som om at problemet er sugeevnen og ikke pasformen... IIh, ville ønske at der var en super ble
Vi har den sidste tid prøvede de fleste bleer på det danske marked.. Men det er som om at problemet er sugeevnen og ikke pasformen... IIh, ville ønske at der var en super ble
Vi bruger Pampers Baby-Dry! Dem er vi supe glade for , det er de eneste bleer min søn ikke tisser igennen eller luger af tis i " Der er nogle stjerner og en lille kanin der sover på en måne mener jeg men ihvertfald noget i den stil (: men Held og lykke en at finde din super ble (:
Nu har jeg ikke læst alle siderne,, men prøv at vende bleen forkert, det virker på min søn, han tissede også tit igennem, så fik jeg det råd og det virker
R&N skriver: Faste toilettider er ikke nemt med en dreng på 13mdr... Og han falder ikke i søvn uden hans flaske kl 19.. Men han blir jo også skiftet omkring kl 2 og 3, og det er først derefter uheldet kommer, så kan næste ikke give ham mindre at drikke..
Faste toilettider er ikke nemt med en dreng på 13mdr... Og han falder ikke i søvn uden hans flaske kl 19.. Men han blir jo også skiftet omkring kl 2 og 3, og det er først derefter uheldet kommer, så kan næste ikke give ham mindre at drikke..
Jeg synes også godt om Aldi bleerne MEN jeg synes ikke de er gode nok til om natten. De bliver alt for hurtigt fyldte. Jeg ville bestemt prøve en natble. Det må da hjælpe. Han er jo ikke det eneste barn, der tisser og laver i bleen om natten ;-)
Held og lykke ;-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128