Jeg er ved at være træt af tis og lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2010

Halbschön

Jarnsaxa skriver:

Ja okay. Pyha, sikke noget!

Hvad med at lægge nogle gammeldagse stofbleer ind i den ble, han har på i forvejen?

Hmm, ja det var selvfølgelig en mulighed.. Det kunne være at man skulle overveje det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

Jarnsaxa

R&N skriver:

Hmm, ja det var selvfølgelig en mulighed.. Det kunne være at man skulle overveje det..

Det skader da ihvertfald ikke at prøve ad

Anmeld

20. november 2010

Amelia<3

Hvor jeg kender det med at tisse igennem. Vi brugte også aldis bleer til vores datter, men hun tissede konstant igennem. Om morgen når vi stod op få var hendes tøj så vådt og klamt.

Måske passer det der bleer ikke til ham mere?
Efter vi har skiftet til huggies så gdr hun ikke tisset igennem endnu.

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

Amelia<3 skriver:

Hvor jeg kender det med at tisse igennem. Vi brugte også aldis bleer til vores datter, men hun tissede konstant igennem. Om morgen når vi stod op få var hendes tøj så vådt og klamt.

Måske passer det der bleer ikke til ham mere?
Efter vi har skiftet til huggies så gdr hun ikke tisset igennem endnu.

Vi har den sidste tid prøvede de fleste bleer på det danske marked.. Men det er som om at problemet er sugeevnen og ikke pasformen... IIh, ville ønske at der var en super ble

Anmeld

20. november 2010

birthee

Jeg køber bleer i Lidl, de er fra 11-25 kg... Hvis det er, vil jeg godt prøve at sende dig 2, så du kan prøve dem??? Ellers brugte vi en overgang også Libero om natten, fordi vores dreng tissede igennem... Men der havde vi faste tider vi skiftede ham på i løbet af natten for at undgå den store skiftetur af det hele...

Anmeld

20. november 2010

Koen.

Det problem med Lærke har vi os lige haft med at hun tissede igennem om natten! før, brugte vi new born 3 men nu bruger pampers aktiv fit 3, og om natten pampers natbleer, så nu er det r hun måske kun 1 ud af 20 nætter hun tisser igennem

Anmeld

20. november 2010

Rosa

Vi har samme problem med tid og også først der allersidst på natten mellem 3-6, og det hjalp at vi skiftede til Pampers natbleer. Vi brugte ellers de billige fra Føtex og Aldi og har været superglade for dem pga pasform. Held og lykke med det - og under alle omstændigheder så kunne I lade ham sove i en tynd uldbody - den suger nemlig så godt at de ikke bliver så klamme og våde ind på huden når uheldet sker...

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

Rosa skriver:

Vi har samme problem med tid og også først der allersidst på natten mellem 3-6, og det hjalp at vi skiftede til Pampers natbleer. Vi brugte ellers de billige fra Føtex og Aldi og har været superglade for dem pga pasform. Held og lykke med det - og under alle omstændigheder så kunne I lade ham sove i en tynd uldbody - den suger nemlig så godt at de ikke bliver så klamme og våde ind på huden når uheldet sker...

Tak for råd.. Pampers natbleer. Dem er jeg ikke stødt på endnu.. Uldbodyen får han det for varmt i Han er en varmvarm dreng... Men må se om jeg kan finde de der pampers.. I føtex og bilka måske?

Anmeld

20. november 2010

Rosa

R&N skriver:

Tak for råd.. Pampers natbleer. Dem er jeg ikke stødt på endnu.. Uldbodyen får han det for varmt i Han er en varmvarm dreng... Men må se om jeg kan finde de der pampers.. I føtex og bilka måske?

Min kæreste købte dem i Føtex, så der burde de have dem, men jeg kunne altså ikke finde dem da det var min tur. Mht uldbodyerne så fås de jo HELT tynde fra f.eks. H&M og Føtex, og så kan han jo bare få et par natbukser på benene - så er det såmænd ikke varmere end bomul? Eller en tynd uld-heldragt fra Føtex til 119kr og så med bare fødder? Bare forslag -  held og lykke med den lille prins.

Knus

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

Rosa skriver:

Min kæreste købte dem i Føtex, så der burde de have dem, men jeg kunne altså ikke finde dem da det var min tur. Mht uldbodyerne så fås de jo HELT tynde fra f.eks. H&M og Føtex, og så kan han jo bare få et par natbukser på benene - så er det såmænd ikke varmere end bomul? Eller en tynd uld-heldragt fra Føtex til 119kr og så med bare fødder? Bare forslag -  held og lykke med den lille prins.

Knus

umin basse sover faktisk kun i boxershorts

Men tak for rådene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.