Jeg er ved at være træt af tis og lort!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.400 visninger
37 svar
0 synes godt om
20. november 2010

Halbschön

Ja, undskyld mig.. Men... Sagen er den at min lille Nicolai virkelig forstår at tisse igennem om natten, så næsten hver morgen(ja måske 9/10 morgener) så er han gennemblødt fordi bleen ikke kan tage det.. Det værste er at bleerne går i stykker og så er der de der små kugler OVERALT! Vi har ikke vaskemaskine selv, så vi skal ned i vaskekælderen hver gang vi skal ha vasket, og det er virkelig noget bøvl når vi skal hver dag..

De sidste tre dage er det så blevet værre, for der har han også skidt.. Det vil sige at der er afføring ud i hele sengen, så dyne osv også skal vaskes... Selvom jeg skifter ham midt nat, har jeg stadig samme problem.. Det er som om han har et indre tisse ur der sidst på natten...

Hvad pokker gør jeg? Er der nogle bleer i kan anbefale som er gode til at suge ekstra? Jeg synes snart jeg har været dem alle igennem...

Hilsen fra en tisse og lorte træt R&N!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2010

B&J

R&N skriver:

Ja, undskyld mig.. Men... Sagen er den at min lille Nicolai virkelig forstår at tisse igennem om natten, så næsten hver morgen(ja måske 9/10 morgener) så er han gennemblødt fordi bleen ikke kan tage det.. Det værste er at bleerne går i stykker og så er der de der små kugler OVERALT! Vi har ikke vaskemaskine selv, så vi skal ned i vaskekælderen hver gang vi skal ha vasket, og det er virkelig noget bøvl når vi skal hver dag..

De sidste tre dage er det så blevet værre, for der har han også skidt.. Det vil sige at der er afføring ud i hele sengen, så dyne osv også skal vaskes... Selvom jeg skifter ham midt nat, har jeg stadig samme problem.. Det er som om han har et indre tisse ur der sidst på natten...

Hvad pokker gør jeg? Er der nogle bleer i kan anbefale som er gode til at suge ekstra? Jeg synes snart jeg har været dem alle igennem...

Hilsen fra en tisse og lorte træt R&N!

Hvad bleer bruger du nu??

Anmeld

20. november 2010

FruDall

Har du prøvet at give ham en større ble?

Ellers ville jeg prøve at skifte ham lige inden jeg selv gik i seng og så håbe at bleen holder.

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

B&J skriver:

Hvad bleer bruger du nu??

Lige nu bruger jeg dem fra ALDI.. Det er dem der sidder bedst på ham...

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

FruDall skriver:

Har du prøvet at give ham en større ble?

Ellers ville jeg prøve at skifte ham lige inden jeg selv gik i seng og så håbe at bleen holder.

Han vejer 13kg og bruger dem der hedder 11-25kg, så den kan snart ikke være større...

Jeg skifter ham jo midt nat, så det burde gi det samme..

Anmeld

20. november 2010

SaraLM

op en gang om natten og skifte ham, det må da være løsningen...

Anmeld

20. november 2010

B&J

R&N skriver:

Ja de sidder også super på min søn...

umm får han en masse af drikke inden han skal sove ?? altså vand?? for han får jo nok sin flaske...

åhh dumme dumme tissefrederik hold op med af tisse omnatten

Anmeld

20. november 2010

sara4

man kan købe nat bleer. tror libero laver nogle der hedder dry nights.

Anmeld

20. november 2010

Halbschön

sara4 skriver:

man kan købe nat bleer. tror libero laver nogle der hedder dry nights.

Det er vist huggies.. De laver hvert fald natbleer - men fra 4år og op.. Vi har fået to i prøve og de er alt for store til ham og suger egentlig ikke mere end alm. bleer..

Anmeld

20. november 2010

Kløver

R&N skriver:

Min veninde havde stor glæde af dem fra aldi, men hun brugte nogle gange pampers til natten, fordi de suger mere, måske det var noget man kunne prøve.

kan derudover anbefale vådlagner fra jysk, til under de almindelige lagner, så går tingene igennem lagnerne og ned i madrassen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.