Så fik vi fint besøg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Okay, det vidste jeg ikke...men godt, at det ikke generer ham. Børn er sgu så seje

Ja gu de seje 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Jamen søde Mitzie...kan du ikke bare snart hanke op i Alberte og suse herover??

hehe jo... det kunne jeg godt.. men synes ikke rigtig der står KBH på mine penge denne måned hvor jeg skal holde fødselsdag 2 gange og næste måned taler vel for dig selv ?!  

men ville rigtig gerne...

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

hehe jo... det kunne jeg godt.. men synes ikke rigtig der står KBH på mine penge denne måned hvor jeg skal holde fødselsdag 2 gange og næste måned taler vel for dig selv ?!  

men ville rigtig gerne...

Uhh ja, de dumme penge...kender det alt for godt!  Jeg skal på dagpende her lige om lidt og går 13000 kr. ned i bruttoindtægt

Vi finder et tidspunkt, det er jeg sikker på

Anmeld

19. november 2010

Vidunderligeunger

dorthemus skriver:

Uhh ja, de dumme penge...kender det alt for godt!  Jeg skal på dagpende her lige om lidt og går 13000 kr. ned i bruttoindtægt

Vi finder et tidspunkt, det er jeg sikker på

ja hvis jeg bare havde 13000... jeg skal overtage billånet, da jeg ikke vil sælge vores(min) elskede bil alligevel. så nu er der endnu mindre. og i januar skal vi have vores klapvogn plus der er 3 fødselsdage i familien, så der kan det slet ikke blive.. så bliver det februar. eller til foråret lige inden trunterne fylder et år

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

ja hvis jeg bare havde 13000... jeg skal overtage billånet, da jeg ikke vil sælge vores(min) elskede bil alligevel. så nu er der endnu mindre. og i januar skal vi have vores klapvogn plus der er 3 fødselsdage i familien, så der kan det slet ikke blive.. så bliver det februar. eller til foråret lige inden trunterne fylder et år

Det gør vi

Anmeld

19. november 2010

Mira0911

Det ser jo rigtig hyggeligt ud... :) 

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

MoarJ skriver:

Det ser jo rigtig hyggeligt ud...  

Det var det også...ELSKER besøg

Anmeld

19. november 2010

Maria.

Nææ.. Hvor hyggeligt.. Vi kommer gerne igen snart.. Ellers kan vi jo ta i Rødovre Centrum.. hæhæ.. Det var godt vi ikk tog i Zoo i dag.. haha.. I sne og slud..

Anmeld

19. november 2010

AnneBJ

Ih en masse lækre tykke unger - altså som i tykke på den der überlækre, nærmest obligatoriske, babymåde!!

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Maria. skriver:

Nææ.. Hvor hyggeligt.. Vi kommer gerne igen snart.. Ellers kan vi jo ta i Rødovre Centrum.. hæhæ.. Det var godt vi ikk tog i Zoo i dag.. haha.. I sne og slud..

Ja jeg tænkte godt på det ...RC er jeg med på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.