Så fik vi fint besøg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Hahaha - 'Nu kommer jeg med mine stooore farlige hænder!' Gramse gramse... Runa var jo helt forfærdet over hans tilnærmelser *griner*

Hihiiii totalt sjovt billede, altså...han forstod bare ikke hvorfor hun ville i kontakt, stakkelt dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Ja - men hvad endnu bedre var at vi nåede at se jer 2 gange på under en uge weeee...

JAAAAAAAAAAAAAA og det skal vi igen snart

Anmeld

19. november 2010

Diana...

dorthemus skriver:

Tak..ja det er fantastisk og det ser allerede bare så flot ud. Ingen problemer med det overhovedet

Åhh det var dejligt. Var der nogen funktion i de ekstra finger/tæer? Eller var de der bare? Håber det ok jeg spørg. 

Anmeld

19. november 2010

Zafir

dorthemus skriver:

JAAAAAAAAAAAAAA og det skal vi igen snart

Helt sikkert der Iskal komme herop og soooove... Også skal vi hygge om aftenen, når tøserne sover yay...!!

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Åhh det var dejligt. Var der nogen funktion i de ekstra finger/tæer? Eller var de der bare? Håber det ok jeg spørg. 

De var bare i vejen..hang nærmest kun fast i lidt hud så de skulle bare AF!!! Især den ene tå voldte problemer og gjorde ondt på Runa  Men hun kan hun igen stå på sine fødder

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Helt sikkert der Iskal komme herop og soooove... Også skal vi hygge om aftenen, når tøserne sover yay...!!

Det skal vi  Igår var min veninde Lotte på besøg oig Runa NÆGTEDE at gå i seng. Til sidst var hun helt rundforvirret af (over)træthed da vi endelig gik i seng kl. 22.30...haha skøre pigebarn, altså!

Anmeld

19. november 2010

Zafir

dorthemus skriver:

Det skal vi  Igår var min veninde Lotte på besøg oig Runa NÆGTEDE at gå i seng. Til sidst var hun helt rundforvirret af (over)træthed da vi endelig gik i seng kl. 22.30...haha skøre pigebarn, altså!

Det var fordi I ikke var sammen med miiiig Og desuden kan vi bare tage hendes barnevogn ind i stuen Så går det nok - og mmm... mine børn nægter jo stort set også at gå i seng før 2230 anyways... hehe... Selvom mor TVINGER Idun i seng kl. 21 ca...

Anmeld

19. november 2010

Diana...

dorthemus skriver:

De var bare i vejen..hang nærmest kun fast i lidt hud så de skulle bare AF!!! Især den ene tå voldte problemer og gjorde ondt på Runa  Men hun kan hun igen stå på sine fødder

Åhh så var det godt i fik dem væk især når de bare er i vejen og gør ond. 

Lucas er født med en lille venstre hånd hvor han mangler noget af hans 3 midterste finger. De også lige bleve undersøgt om der skulle gøres noget med de fungere heldigvis normalt. 

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Zafir skriver:

Det var fordi I ikke var sammen med miiiig Og desuden kan vi bare tage hendes barnevogn ind i stuen Så går det nok - og mmm... mine børn nægter jo stort set også at gå i seng før 2230 anyways... hehe... Selvom mor TVINGER Idun i seng kl. 21 ca...

Det er nok bare en familiesvaghed...eller styrke, snarere...at være social

Gud forbyde, at man skal gå glip af noget

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Diana... skriver:

Åhh så var det godt i fik dem væk især når de bare er i vejen og gør ond. 

Lucas er født med en lille venstre hånd hvor han mangler noget af hans 3 midterste finger. De også lige bleve undersøgt om der skulle gøres noget med de fungere heldigvis normalt. 

Okay, det vidste jeg ikke...men godt, at det ikke generer ham. Børn er sgu så seje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.