Så fik vi fint besøg ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.831 visninger
48 svar
0 synes godt om
19. november 2010

dorthemus

...hele fire gange den sidste uges tid

Efter at have sundet os lidt oven på operationen for et par uger siden, så vi atter hul på vores sociale liv....SKØØØNT

Først havde vi besøg af Runas kusine Zafir med smuksakkerne Idun og Frigg, som bare var vokset SÅ meget siden sidst vi sås  Og Idun nød, at være den store sammen med de små trunter

Så havde vi besøg af Maria med Malou, med det blonde hår..dejligt endelig at møde dem, og vi håber ikke det blir sidste gang

Så kom Anna (Ansemusen) forbi til kaffe og kage med store dejlige bassemand Thias, som bare så gerne ville pille og nusse Runa...som dog spillede kostbar

Og så i går fik vi spontant og meget glædeligt besøg af Karina (KaMa) med sine dejlige tvillinger, som vi ikke har set siden de blev født...hvor har vi savnet dem

Så her er en lille billedkavalkade fra denne uges playdates

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

mariamiss6

Ååååååårh hvor hyggeligt :D

Anmeld

19. november 2010

Valle81

dorthemus skriver:

...hele fire gange den sidste uges tid

Efter at have sundet os lidt oven på operationen for et par uger siden, så vi atter hul på vores sociale liv....SKØØØNT

Først havde vi besøg af Runas kusine Zafir med smuksakkerne Idun og Frigg, som bare var vokset SÅ meget siden sidst vi sås  Og Idun nød, at være den store sammen med de små trunter

Så havde vi besøg af Maria med Malou, med det blonde hår..dejligt endelig at møde dem, og vi håber ikke det blir sidste gang

Så kom Anna (Ansemusen) forbi til kaffe og kage med store dejlige bassemand Thias, som bare så gerne ville pille og nusse Runa...som dog spillede kostbar

Og så i går fik vi spontant og meget glædeligt besøg af Karina (KaMa) med sine dejlige tvillinger, som vi ikke har set siden de blev født...hvor har vi savnet dem

Så her er en lille billedkavalkade fra denne uges playdates

Ej jeg vil fandmer også bo ovre på den anden side så jeg kan komme på fint besøg og få fint besøg:0) Ha ha:0)

Hvor ser det bare hyggeligt ud - lækre børn mødre og billeder:0)

Anmeld

19. november 2010

Vidunderligeunger

eeeeej, hvor ser det da bare totaal hyggeligt ud... 

jeg kommer i morgen...

eller nåh nej, der er 350 km :/

Anmeld

19. november 2010

Vial

Sikke en masse dejlige legekammerater hun allerede har.

Det var SÅ dejligt at være spontan i går og bare køre ud i verden - trods bilen gik stå to gange på vejen... pyhhh.

Runa er bare blevet så stor og sej. Er helt imponeret over, hvor meget hun kan. Dejligt at se hende igen lang om længe - og ikke mindst moren.

PS: Børnene vågnede kl. 1, 4 og 5.. suk, de græd og var sultne. Så de sov åbentbart kun igennem to nætter..ihhh..

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Hvor hyggeligt. Og hvor er det bare nogen dejlige billeder af nogen smukke unger. 

Må man spørge hvad det var for en operation? Håber i er ok og at det gik godt. 

Knus Diana

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

mariamiss6 skriver:

Ååååååårh hvor hyggeligt

Dét var det bestemt også

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Valle81 skriver:

Ej jeg vil fandmer også bo ovre på den anden side så jeg kan komme på fint besøg og få fint besøg:0) Ha ha:0)

Hvor ser det bare hyggeligt ud - lækre børn mødre og billeder:0)

Det kan jeg godt forstå, men du kommer bare...vores dør er altid åben

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

BlyViol skriver:

eeeeej, hvor ser det da bare totaal hyggeligt ud... 

jeg kommer i morgen...

eller nåh nej, der er 350 km :/

Jamen søde Mitzie...kan du ikke bare snart hanke op i Alberte og suse herover??

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

KaMa skriver:

Sikke en masse dejlige legekammerater hun allerede har.

Det var SÅ dejligt at være spontan i går og bare køre ud i verden - trods bilen gik stå to gange på vejen... pyhhh.

Runa er bare blevet så stor og sej. Er helt imponeret over, hvor meget hun kan. Dejligt at se hende igen lang om længe - og ikke mindst moren.

PS: Børnene vågnede kl. 1, 4 og 5.. suk, de græd og var sultne. Så de sov åbentbart kun igennem to nætter..ihhh..

DEt var SÅÅÅÅ skønt at se jer....det gør vi snart igen. De klarede det bare så godt synes jeg  ...også moren, haha

De er bare lækre, Karina

Har du bemærket, at Runa og Viola holder i hånd på det ene billede...hihi.....og Runas belærende pegefinger på det andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.