far eller mor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Maja88

Tulle Mus skriver:

Det kunne det sikkert nok godt, men jeg ville ikke byde min datter det..

det er også helt ok

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Bom

Mumto3 skriver:

Personligt ville jeg også holde fast i ikke at tage hende med. Så er der ingen af jer 'der kommer til fest', da du/I hele tiden vil være opmærksomme på hende.

Jeg ville tage afsted og til næste år kan I tage afsted sammen. Ud af et langt liv, så er det så uendelig kort tid vores børn er bitte små, og det er så få gange at vi står i et dillemma, som det I står i nu. Der kommer masser af andre fester din kæreste kan komme med til!!

Hvor har du da egentlig så meget ret...

Og det er jo egentlig også mig der tilbringer mest tid sammen med vores datter, så mon ikke det ville være sundt for dem begge og hygge sig lidt uden at mor blander sig???

Anmeld

19. november 2010

mortilflere

Havde taget hende med

Og hvis ikke , så var det manden der var smuttet , han kan pleje sine kunder

Anmeld

19. november 2010

wamse

Har ikke læst alle svarene, men jeg ville have ladet ham tage afsted, for det er hans arbejdsplads. Jeg ville heller ikke tage mit barn med til sådan et arrangement.

Anmeld

19. november 2010

Bom

wamse skriver:

Har ikke læst alle svarene, men jeg ville have ladet ham tage afsted, for det er hans arbejdsplads. Jeg ville heller ikke tage mit barn med til sådan et arrangement.

Det er som sådan ikke hans arbejds plads, den har han herhjemme.. (Han er i dagtimerne ansat ved Citroen i Nustrup og i fritiden er han selvstændig mekaniker med værksted herhjemme..) Så de er kun "kunder" ved ham...

Anmeld

19. november 2010

Kløver

Tulle Mus skriver:

Hej Piger....

Ja har brug for lidt råd ang i aften... Landet ligger sådan at vi er inviteret til julefrokost ved min far's firma, og der kan Matilde ikke komme med, da det er med høj musik og fulde mennesker... Og de mennesker jeg er trykke ved til at passe Matilde skal alle med i aften..
Så ergo skal en af os blive hjemme ved hende, men hvem??
Det er MIN far's firma, men Klaus er mekaniker på deres biler (Klaus har eget firma ved siden af hans normale arbejde, så det er jo kun i hans fritid at han kan drive denne biks) Så hvem af os skal tage med og hvem skal blive hjemme???

Vi havde egentlig aftalt at Klaus skulle blive hjemme ved Matilde, men nu har jeg bare så dårlig samvittighed, fordi det jo altid har været kvinderne der blev hjemme ved børnene og mændene der tog afsted.. Synes også at det virker på min kæreste som om han er lidt skuffet over at han skulle blive hjemme.. (I sommer's er det dog mig der er blevet hjemme 2 gange fra fest, fordi det ikke var børne venlig)

Hmm lidt rodet, men what to do????

jeg synes da det er en god ide at i skifter lidt, så synes da ikke du skal have dårlig samvittighed, bare i bliver enige om hvem der tager afsted, og det ikke er den samme som bliver hjemme hver gang

Håber du får en dejlig aften

Anmeld

19. november 2010

wamse

Tulle Mus skriver:

Det er som sådan ikke hans arbejds plads, den har han herhjemme.. (Han er i dagtimerne ansat ved Citroen i Nustrup og i fritiden er han selvstændig mekaniker med værksted herhjemme..) Så de er kun "kunder" ved ham...

Ej jamen så afsted med dig da ;-) Få dig en hyggelig aften, mens far og datter også hygger sammen.

Anmeld

19. november 2010

tinasmor

Har ikke læst svar.

Jeg tror jeg ville vurdere det lidt på hvem der var i " oplevelses" underskud. Altså hvis der pt er en ulige balance så den som har brug for at komme mest ud tager med.

Kan I ikke begge tage med (hvis det ikke er for langt væk) og spise osv, og så er der den ene der går efter manden. For høj musik og fulde mennesker er vel først lidt senere på aftenen.

Men jeg tror, at hvis det var her hjemme så var det nok manden der var taget afsted, hvis det er hans kollegaer. For nogle gange så er det altså lidt trist at ma et helt år skal høre på sjove anekdoter og "kan du huske da"... osv hvis det har været en god fest man ikke har været en del af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.