far eller mor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

Diana...

Jamen hvad med at i begge tog med til maden inden folk bliver alt for stive også når i har spist tager en af jer hjem med den lille?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Bom

Diana... skriver:

Hmm altså jeg synes jo nok at når det ham der arbejder på deres biler jamen så det vel også ham der skal med. Sådan havde jeg valgt hvis det var os.

Men jeg synes ikke du skal have dårlig samvittighed hvis det det i har aftalt og i begge er enige om det jamen så er det jo bare sådan det er.

Det er jo desværre også på mig og Matilde bekostning at han arbejder på deres biler da vi ikke ser ham..  Men hvor er det en svær beslutning og ta, for jeg ved at det her er den eneste julefrokost jeg kommer med til i år, men synes også det er synd at det er klaus der skal gå glip af den...

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Tulle Mus skriver:

Det er jo desværre også på mig og Matilde bekostning at han arbejder på deres biler da vi ikke ser ham..  Men hvor er det en svær beslutning og ta, for jeg ved at det her er den eneste julefrokost jeg kommer med til i år, men synes også det er synd at det er klaus der skal gå glip af den...

Sådan er det jo desværre med ekstra arbejde det går ud over familien sådan er det også her hjemme.

Men hvis han har flere julefrokoster han skal til og dig kun den ene jamen så skal du da bare afsted.

Anmeld

19. november 2010

Bom

Diana... skriver:

Jamen hvad med at i begge tog med til maden inden folk bliver alt for stive også når i har spist tager en af jer hjem med den lille?

Det er desværre hellere ikke en mulighed, da vi sagde fra starten at der kun var en af os der tog med, så der er kun købt en billet til os..

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Tulle Mus skriver:

Det er desværre hellere ikke en mulighed, da vi sagde fra starten at der kun var en af os der tog med, så der er kun købt en billet til os..

Nåå for pokker øv øv.

Anmeld

19. november 2010

Bom

Dot D skriver:

Altså bare fordi du ikke drikker, kan du jo godt hygge dig, OG trænge til at hygge dig, så når nu I har aftalt det, så synes jeg, du skal tage afsted, og lade den der dårlige samvittighed blive hjemme

Tak for støtten...  Tror lige jeg spørger Klaus en ekstra gang, hvad han helst vil..

Anmeld

19. november 2010

Bom

Diana... skriver:

Nåå for pokker øv øv.

Ja det hele bunder bare i min dårlige samvittighed overfor min kæreste...  Men man er jo selvfølgelig også to til at lave et barn, så skal man vel også deles om glæder og fornøjelser....

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Tulle Mus skriver:

det kan ikke lade sig gøre med en ekstra billet- nu det er farmands firma

Anmeld

19. november 2010

Mumto3

Tulle Mus skriver:

Synes bare det er synd og tage hende med, da der nok kommer 200-300 mennesker i en sal med høj musik hele aftenen/natten...

Personligt ville jeg også holde fast i ikke at tage hende med. Så er der ingen af jer 'der kommer til fest', da du/I hele tiden vil være opmærksomme på hende.

Jeg ville tage afsted og til næste år kan I tage afsted sammen. Ud af et langt liv, så er det så uendelig kort tid vores børn er bitte små, og det er så få gange at vi står i et dillemma, som det I står i nu. Der kommer masser af andre fester din kæreste kan komme med til!!

Anmeld

19. november 2010

Bom

Maja88 skriver:

det kan ikke lade sig gøre med en ekstra billet- nu det er farmands firma

Det kunne det sikkert nok godt, men jeg ville ikke byde min datter det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.