far eller mor????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
27 svar
0 synes godt om
19. november 2010

Bom

Hej Piger....

Ja har brug for lidt råd ang i aften... Landet ligger sådan at vi er inviteret til julefrokost ved min far's firma, og der kan Matilde ikke komme med, da det er med høj musik og fulde mennesker... Og de mennesker jeg er trykke ved til at passe Matilde skal alle med i aften..
Så ergo skal en af os blive hjemme ved hende, men hvem??
Det er MIN far's firma, men Klaus er mekaniker på deres biler (Klaus har eget firma ved siden af hans normale arbejde, så det er jo kun i hans fritid at han kan drive denne biks) Så hvem af os skal tage med og hvem skal blive hjemme???

Vi havde egentlig aftalt at Klaus skulle blive hjemme ved Matilde, men nu har jeg bare så dårlig samvittighed, fordi det jo altid har været kvinderne der blev hjemme ved børnene og mændene der tog afsted.. Synes også at det virker på min kæreste som om han er lidt skuffet over at han skulle blive hjemme.. (I sommer's er det dog mig der er blevet hjemme 2 gange fra fest, fordi det ikke var børne venlig)

Hmm lidt rodet, men what to do????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Dot D

Jeg synes ikke, du skal have dårlig samvittighed, det må da gerne være din tur til at komme til fest Forbered evt, lidt godt mad til de to og så nyd din aften. OG nyd at far og datter får en alene aften, det har de kun godt af

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Tulle Mus skriver:

Hej Piger....

Ja har brug for lidt råd ang i aften... Landet ligger sådan at vi er inviteret til julefrokost ved min far's firma, og der kan Matilde ikke komme med, da det er med høj musik og fulde mennesker... Og de mennesker jeg er trykke ved til at passe Matilde skal alle med i aften..
Så ergo skal en af os blive hjemme ved hende, men hvem??
Det er MIN far's firma, men Klaus er mekaniker på deres biler (Klaus har eget firma ved siden af hans normale arbejde, så det er jo kun i hans fritid at han kan drive denne biks) Så hvem af os skal tage med og hvem skal blive hjemme???

Vi havde egentlig aftalt at Klaus skulle blive hjemme ved Matilde, men nu har jeg bare så dårlig samvittighed, fordi det jo altid har været kvinderne der blev hjemme ved børnene og mændene der tog afsted.. Synes også at det virker på min kæreste som om han er lidt skuffet over at han skulle blive hjemme.. (I sommer's er det dog mig der er blevet hjemme 2 gange fra fest, fordi det ikke var børne venlig)

Hmm lidt rodet, men what to do????

hvor gammel er din datter??

Anmeld

19. november 2010

Bom

Maja88 skriver:

hvor gammel er din datter??

Hun blev 6 mdr i mandags...

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Tulle Mus skriver:

Hun blev 6 mdr i mandags...

altså jeg havde valgt at tage hende med og så putte hende i barnevognen.

Børn har en utrolig evne til at kunne sove fra alverdens larm.

så kunne man jo bare aftale at en af jer holdte jer ædru- så i kunne køre hjem med hende hvis det var helt træls

Anmeld

19. november 2010

Bom

Dot D skriver:

Jeg synes ikke, du skal have dårlig samvittighed, det må da gerne være din tur til at komme til fest Forbered evt, lidt godt mad til de to og så nyd din aften. OG nyd at far og datter får en alene aften, det har de kun godt af

Synes bare det er så svært, ikke fordi jeg ikke stoler på Klaus, for han kan sagtens være selv med Matilde, det er han mandag aften, men synes bare det er synd at det er ham der skal blive hjemme, for jeg drikker jo alligevel ikke når jeg tager afsted, da jeg stadig ammer..

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Hmm altså jeg synes jo nok at når det ham der arbejder på deres biler jamen så det vel også ham der skal med. Sådan havde jeg valgt hvis det var os.

Men jeg synes ikke du skal have dårlig samvittighed hvis det det i har aftalt og i begge er enige om det jamen så er det jo bare sådan det er.

Anmeld

19. november 2010

Bom

Maja88 skriver:

altså jeg havde valgt at tage hende med og så putte hende i barnevognen.

Børn har en utrolig evne til at kunne sove fra alverdens larm.

så kunne man jo bare aftale at en af jer holdte jer ædru- så i kunne køre hjem med hende hvis det var helt træls

Synes bare det er synd og tage hende med, da der nok kommer 200-300 mennesker i en sal med høj musik hele aftenen/natten...

Anmeld

19. november 2010

Dot D

Tulle Mus skriver:

Synes bare det er så svært, ikke fordi jeg ikke stoler på Klaus, for han kan sagtens være selv med Matilde, det er han mandag aften, men synes bare det er synd at det er ham der skal blive hjemme, for jeg drikker jo alligevel ikke når jeg tager afsted, da jeg stadig ammer..

Altså bare fordi du ikke drikker, kan du jo godt hygge dig, OG trænge til at hygge dig, så når nu I har aftalt det, så synes jeg, du skal tage afsted, og lade den der dårlige samvittighed blive hjemme

Anmeld

19. november 2010

Maja88

Tulle Mus skriver:

Synes bare det er synd og tage hende med, da der nok kommer 200-300 mennesker i en sal med høj musik hele aftenen/natten...

jamen det er jo hvad man selv føler for...

men kan jo være der er et lille rum ved siden af hvor barnevognen kan stå...

men ja kan desværre ikke hjælpe, da jeg nok ville tage mit barn med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.