kitty skriver:
Hey du 
Næh, det kan godt være man ikke konkret kan sige det bliver værre eller bedre. Men jeg tænker måske at kroppen har det lidt anderledes med at bekæmpe, for der er noget andet den også passer på - altså babyen.. Jeg ved det ikke, det er også ligemeget. Jeg blev bare nysgerrig 
Fint at du ikke blev syg i praktik, jeg synes ellers det er typisk man slæber noget med sig hjem derfra, fordi man liiige skal vænne sig til de nye forhold. Jeg tror også jeg har fået mit af en kollega, men det er jo ren antagelse. Og også ligemeget. Min mave har det i hvert ld bare ikke godt 
Er det dejligt at gå hjemme på barsel? Jeg glæder mig allerede, hihi.. Og jeg er 10 uger henne 
Nu er der heller ikke længe til du bliver mutti, det bliver SÅ spændende! Gad vide, hvad der gemmer sig derinde? 

Ja man plejer nemlig altid at rage et eller andet til sig hver gang man starter op på en ny afdeling....
Også derfor jeg synes det er helt skørt at jeg slet ingenting fangede, især HVIS immunforsvaret skulle være lavere som gravid...
Men ja det er da helt sikkert at kroppen også bruger enormt meget energi på at få den lille derinde til at vokse, og så sætter den måske moderen i 2 række i nogle tilfælde... jeg aner det virkelig ikke
men tror som sagt det er fuldstændig individuelt...
uha ja det kan helt sikkert godt være din kollega som har smittet dig... især hvis i har brugt samme toilet osv...
håber dog for dig at det "bare" er sådan en 1 døgns virus som lige skal rase af 
iiiiiiiih ja jeg kan GODT forstå at du allerede nu glæder dig til din barsel! (og der er jo faktisk KUN 22 uger til!!!
) det er simpelthen FANTASTISK at have helt fri, og kan bruge alt sin tid på at forberede alt til den lille bebs, og hvad der ellers lige skal ordnes inden den kommer!
Er f.eks idag blevet færdig med alle julegave indkøbene, og kan nu resten af november bare gå og hygge mig herhjemme og vente på at fødslen går igang!
Vi har været til jordemoder idag, og bebs står fast i bækkenet, vejer 2800 gram, havde rigtig flot hjertelyd, og jeg har mærket tiltagende plukkeveer den sidste uges tid - så alt i alt tyder det på at den lille gør klar til ankomst og vi HÅBER sådan på at den beslutter sig for at kigge ud inden for et par uger
i realiteten kan jeg jo føde hver dag det skulle være fra nu af... det er helt skørt at tænke på at vi kan blive forældre både imorgen, om 1 uge eller om 4 uger....
så tasken til sygehuset ER pakket, og vi er SÅ klar til at blive forældre