Slut med baby.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Tak!  Jeg glæder mig også

Det kan jeg godt forstå...håber jeg får det på samme måde når jeg starter på arbejde igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Det kan jeg godt forstå...håber jeg får det på samme måde når jeg starter på arbejde igen

Nu har jeg gået hjemme i halvandet år, så jeg trænger til at komme ud. Har jo været tilbøjelig til at sidde herhjemme og have ondt af mig selv pga. Johnny og hans handlinger - men nu er det slut Jeg har fået et job og han kan dampe et vist sted hen!

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Nu har jeg gået hjemme i halvandet år, så jeg trænger til at komme ud. Har jo været tilbøjelig til at sidde herhjemme og have ondt af mig selv pga. Johnny og hans handlinger - men nu er det slut Jeg har fået et job og han kan dampe et vist sted hen!

Sådan skal det lyde

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Sådan skal det lyde

Anmeld

19. november 2010

Zafir

Baagøe skriver:

Jo, for det er meningen, at jeg skal fastansættes efter en prøveperiode. Så man kan sige, at vikariatet er tidsbegrænset fordi, der er en fastansættelse forude...

Det lyder da bare helt kanon. Så kan I begge to se hinanden an, uden at der sker noget med karantæne eller noget, hvis det ikke går Smart.

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Det lyder da bare helt kanon. Så kan I begge to se hinanden an, uden at der sker noget med karantæne eller noget, hvis det ikke går Smart.

Nemlig

Anmeld

19. november 2010

SiLiMiMa

weeeee!!!

tillykke med jobbet!!!

heise

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

Heise skriver:

weeeee!!!

tillykke med jobbet!!!

heise

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.