Slut med baby.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.417 visninger
47 svar
0 synes godt om
18. november 2010

Pige2009

Nu er det slut med at sidde en hel dag på baby.dk, da jeg fra på mandag har været så heldig at få et vikariat på ubestemt tid Jeg er bare så glad for det!

Det er i et firma der hedder Bodycote og eneste minus er faktisk, at Laura så kommer til at være lang tid i DP hver eneste dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

TbCp

Baagøe skriver:

Nu er det slut med at sidde en hel dag på baby.dk, da jeg fra på mandag har været så heldig at få et vikariat på ubestemt tid Jeg er bare så glad for det!

Det er i et firma der hedder Bodycote og eneste minus er faktisk, at Laura så kommer til at være lang tid i DP hver eneste dag.

Aj jeg troede lige du smuttede helt og nåede lige at tænke om der mon var nogen der havde været grove overfor dig eller lign.

Tillykke med jobbet! Hvad skal du lave der?

Anmeld

18. november 2010

Becks

Baagøe skriver:

Troede lige noget andet 

SUPER MANGE GANGE TILLYKKE!!!!
Det er sgu da fedt

Mon ikke det nok skal gå med Laura Fisen, når I kommer ordenligt ind i en hverdag igen  

Anmeld

18. november 2010

maria_wlt

Baagøe skriver:

Så håber jeg at i har en god DP'er..

Jeg har en nede på Herluf trollesvej... Tristan trives rigtig godt og er afsted fra 6.30-15.30 de dage jeg er på arbejd (aften) Ingen skade der

Anmeld

18. november 2010

twinboys

Baagøe skriver:

Er du rigtig klog mand.... aldrig må du skrive sådan noget... fik det helt dårligt...

Stort tillykke med det nye job.... Det bliver spændende...

Majbritt

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

Aj jeg troede lige du smuttede helt og nåede lige at tænke om der mon var nogen der havde været grove overfor dig eller lign.

Tillykke med jobbet! Hvad skal du lave der?

TAK!

Nå, ja - man er vel kommunikatør og du havde sikkert ikke læst indlægget, hvis der stod "Nu med job" eller lign.

Foreløbigt skal jeg starte i deres varemodtagelse og tage imod varer fra kunder og ekspedere dem videre ind i virksomheden. Det er desværre ikke inde for mit fagområde, men der kunne måske være mulighed for stille og roligt at komme til at lave salgs- og marketingopgaver, som jeg er uddannet til, da min kommende chef ved, at jeg brænder for det og gerne vil det 

Min plan er at give den max gas i det nye job og så efter et par måneder diskret sende direktøren et par forslag til forbedringer af hjemmesiden, som er håbløst forældet. Dernæst vil jeg løbende komme med forbedringsforslag til forskellige ting og så ad den vej måske få overdraget nogle fede opgaver

Anmeld

18. november 2010

TbCp

Baagøe skriver:

TAK!

Nå, ja - man er vel kommunikatør og du havde sikkert ikke læst indlægget, hvis der stod "Nu med job" eller lign.

Foreløbigt skal jeg starte i deres varemodtagelse og tage imod varer fra kunder og ekspedere dem videre ind i virksomheden. Det er desværre ikke inde for mit fagområde, men der kunne måske være mulighed for stille og roligt at komme til at lave salgs- og marketingopgaver, som jeg er uddannet til, da min kommende chef ved, at jeg brænder for det og gerne vil det 

Min plan er at give den max gas i det nye job og så efter et par måneder diskret sende direktøren et par forslag til forbedringer af hjemmesiden, som er håbløst forældet. Dernæst vil jeg løbende komme med forbedringsforslag til forskellige ting og så ad den vej måske få overdraget nogle fede opgaver

Hah nej det har du nok ret i

Så er det jo bare med at tromle fremad og så vise hvad du kan!!!

Held og lykke med det!

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

TbCp skriver:

Hah nej det har du nok ret i

Så er det jo bare med at tromle fremad og så vise hvad du kan!!!

Held og lykke med det!

Nemlig og tak

Anmeld

18. november 2010

tb

stort tillykke med det nye job 

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

Baagøe skriver:

Også tillykke herfra ;-) Håber du bliver glad for det !!!  

Stort knus 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.