Slut med baby.dk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Pige2009

nutche skriver:

stort tillykke med den nye stilling... og sikke en plan du har

Tak søde. Jeg glæder mig bare til at komme i gang igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Pige2009

Carina1977 skriver:

Også et stort tillykke med jobbet herfra  Jeg håber du bliver rigtig glad for det. og Laura skal da nok klare det....det er nok værre med os mødre

Ja, det er også kun min dårlige samvittighed, den er gal med...

Anmeld

18. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

HVor fedt Så slipper du for dumme kurser. Helt kanon. Tillykke ...

Ja, nemlig! Jeg skulle være startet på jobsøgningskursus på mandag, men nu starter jeg i job i stedet

Anmeld

18. november 2010

3xM

har sagt det før og siger det igen

TILLYKKE

Anmeld

18. november 2010

Carina1977

Baagøe skriver:

Ja, det er også kun min dårlige samvittighed, den er gal med...

Tro mig det går over igen....det er værst i starten. Men klart man kommer til at savne tiden sammen med sit barn. Derfor værdsætter man også weekenderne meget mere

Min søn havde også længere dage da han gik i vuggestue, men jeg kunne se at han havde det godt, og så fik jeg det også godt med det

Anmeld

18. november 2010

Manakauapo

Puha søde Linda! Nu blev jeg da helt bange, da jeg så overskriften! Det må du altså love mig aldrig at gøre igen!!

Men stort tillykke med det nye job!

Anmeld

18. november 2010

Zafir

Baagøe skriver:

Ja, nemlig! Jeg skulle være startet på jobsøgningskursus på mandag, men nu starter jeg i job i stedet

Nøøøøj hvor er de tbare fedt. Men undrer mig over at det kan være tidsubegrænset vikariat, om det er lovligt. Men uanset hvad, er det mega fedt

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

Zafir skriver:

Nøøøøj hvor er de tbare fedt. Men undrer mig over at det kan være tidsubegrænset vikariat, om det er lovligt. Men uanset hvad, er det mega fedt

Jo, for det er meningen, at jeg skal fastansættes efter en prøveperiode. Så man kan sige, at vikariatet er tidsbegrænset fordi, der er en fastansættelse forude...

Anmeld

19. november 2010

dorthemus

Baagøe skriver:

Nu er det slut med at sidde en hel dag på baby.dk, da jeg fra på mandag har været så heldig at få et vikariat på ubestemt tid Jeg er bare så glad for det!

Det er i et firma der hedder Bodycote og eneste minus er faktisk, at Laura så kommer til at være lang tid i DP hver eneste dag.

Hvor er det spændende..håber du blir glad for det

Anmeld

19. november 2010

Pige2009

dorthemus skriver:

Hvor er det spændende..håber du blir glad for det

Tak!  Jeg glæder mig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.