Hvornår begyndte i på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

JonTri

Ved den første, blev sengen og puslebordet samlet et par mdr før termin. Alt tøj var vasket og lå på plads. Han boede jo i vores soveværelse og derfor var hans værelse nærmest puslerum... i dag er han 2.4år og leger stadig ikke på værelset.

Her 3 mdr før termin med den næste, er det anderledes... jeg har ikke brugt så meget som en femmer på babyting. Ved ikke hvilket køn der venter, men men der kommer jo JANUAR udsalg inden barnet kommer... skal jo ha et vinterbarn og den første er sommerbarn, så der skal jo handles lidt!!!  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2010

Sakris

(Jeg er i uge 35) I forrige weekend fik vi vuggen, autostol og tøj op fra familien, og vi var ude og købe puslepude og badekar. I sidste weekend satte vi hylder op, der hvor vi skal have pusleplads, og i denne weekend skal jeg have vasket tøjet, så det er klart. Vuggen får først sengerand og madras om 2 uger, når jeg er gået på barsel. Legetøj og tøj i større størrelser, ligger i bedrollers under vores seng.

Har ikke haft noget behov for at få tingene frem før, hvis der i værste fald skulle ske noget, ville jeg have det frygteligt med at pakke det væk igen. Hun får ikke sit eget værelse, men ligesom ved jer en del af vores soveværelse. Synes måske vi har fået vuggen op lidt for tidligt. Men det skulle passe med transport og besøg.

Når jeg går på barsel d. 30. regner jeg med at sætte tingene op, sammen med julepyntet.... hehe

Anmeld

19. november 2010

Diana...

Det gjorde vi ca 3 måneder før termin, og en uge efter jeg havde født var det rode værelse igen, vi brugte det ikke han sov hos os og jeg gad ikke gå ind på værelset hver gang for at skifte så vi flyttet også puslepladsen og tøj. 

Anmeld

19. november 2010

Jibbe

Vi skulle pille tapet ned, pudse vægge op og male skabslåger og vi var færdige 1 måneds tid før han kom. Idag står der kun 1 reol derinde med de ting vi sjældent bruger. Han er snart 4 måneder æg regner ikke med at der kommer flere ting derind det næste stykke tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.