Hvornår begyndte i på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.311 visninger
23 svar
0 synes godt om
18. november 2010

betiinsen

Hej

Tænkte på hvornår i lige så stille begyndte på børneværelset? og hvis i skulle igang igen, ville i så starte før eller senere?

Derudover tænkte jeg om i har malet fx. i børneværelset mens i har været gravide?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

betiinsen

ingen?

Anmeld

18. november 2010

maria_wlt

Mener vi gik i gang efter uge 20... Så vi var lidt mere sikker på at det virkelig blev

Anmeld

18. november 2010

ekzunz

Jeg tror Lukas var 1/2 år....

Anmeld

18. november 2010

Valle81

betiinsen skriver:

Hej

Tænkte på hvornår i lige så stille begyndte på børneværelset? og hvis i skulle igang igen, ville i så starte før eller senere?

Derudover tænkte jeg om i har malet fx. i børneværelset mens i har været gravide?

Knus

Da jeg ventede Asta boede vi i en to værelses så hun havde værelse sammen med mig, men gjorde det der skulel gøres klar da jeg var gået på barsel - hvade købt tingene ind, men det blev først samlet og sat op det.

Efter 3 mdr flyttede vi i ny lejlighed og så blev der eget lyserødt værelse til hende.

Anton er nu snart 8 mdr og han har ikke eget værelse -har en seng hos storebror og det er det for det næste lange stykke tid.

Men skulle jeg gøre klar ville det blive når jeg gik på barsel:0)

Chistina

Anmeld

18. november 2010

mortilflere

Børneværelser ??? skal de oxo ha det ??? hm hvad er der galt med en kommode skuffe???

Anmeld

18. november 2010

sarahb

jeg startede allerede i starten af graviditeten, hvor det bare gik stille og roligt og så undermin barsel inden termin, så gik jeg amok og fik det hele klart, og jeg nød det.. Så kunne jeg koncentrere mig og lilleprinsen altid. Og så kom han ind og sove på sit eget værelse da hn var 4 mdr.

Jeg malede ikke under den første da vi lige havde købt lejlighed, og vi hyrede folk til det hele. Men her under anden har jeg malet nogle gange, noget skab osv.

Anmeld

18. november 2010

MIWULA

Vi begyndte på det omkring uge 18-19 og er næsten færdig men mangler dog stadig nogle ting. ;-)

Anmeld

18. november 2010

Sabina92

Jeg er desværre ikke kommet igang endnu. Men tiden er der bare ikke, meeeen jeg når det vel (:

Knus Sabina 24+4

Anmeld

18. november 2010

Loa

Altså jeg havde en ide om jeg bare skulle have Isabellas værelse færdigt inden jeg fødte, så det stod færdigt 1-2 måneder før jeg fødte

Og de første måneder af hendes liv (Hun er dog kun 4 mdr nu) var jeg stort set slet ikke inde på værelset..... Havde skifteplads på vores badeværelse, det er først nu værelset bliver brugt, og det er endda kun fordi hendes skifteplads er rykket derind..... Så jeg har da indset at det slet ikke var så "urgent" at få værelset færdigt, da hun ikke kommer til at bruge det forløbigt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.