Hvornår begyndte i på børneværelset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

LRJ

vi er slet ikk startet julie er 7 mdr nu - men det kan heller ikk betale sig for os før vi er flyttet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Den lykkelige

Vi begyndte ca da jeg var 12 uger henne.. men vi skulle også gøre alt fra bunden.. tapet ned, spartle, behandle vægge, lister op, male osv osv.. Begyndte først på selve indretingen da det var færdigt.. ca uge 17.. Er i uge 26 nu :-)

Anmeld

18. november 2010

Tdittmann

Jeg har Anders på 6 mdr  og han har ikke noget "rigtigt" værelse som er indrettet.

I værelset ved siden af soveværelset har jeg sat hans seng ind og puslebordet og det var så det. Derudover står der en sovesofa.

Vi gider ikke at lave børneværelse til ham før han reelt har brug for et værelse til at lege på

Anmeld

18. november 2010

betiinsen

tænkte heller ikke sådan at det behøves at være et børneværelse. Men vi har også kun en to værelses, heldigvis er vores soveværelse stort så der bliver halvdelen børneværelse. Tænkte lige så stille at begynde og bestille de forskellige ting. Men om 2-3 uger ved jeg kønnet.. så kan vel godt lige så stille begynde

Anmeld

18. november 2010

maria_wlt

betiinsen skriver:

tænkte heller ikke sådan at det behøves at være et børneværelse. Men vi har også kun en to værelses, heldigvis er vores soveværelse stort så der bliver halvdelen børneværelse. Tænkte lige så stille at begynde og bestille de forskellige ting. Men om 2-3 uger ved jeg kønnet.. så kan vel godt lige så stille begynde

Jeg selvfølgelig kan du det 

Det bliver BLÅT 

Anmeld

18. november 2010

serinasmor

vi havde ikke et børneværelse før serina var 2½-3 mdr ...

men seng med uro og billede stod klar 14 dage-en måned før termin ...

puslebordet var ikke helt klar før vi kom hjem fra patienthotellet med prinsessen .. det var vildt svært for os at vide hvad vi reelt havde brug for stod hvor  da ingen af os nogen sinde havde skiftet en ble...

alt hendes tøj var vasket og sorteret(det hun kunne passe var lagt på plads) 2-3 mdr før termin

barnevognen kom hjem til os dagen efter vi var kommet hjem ..

og autostolen fik vi desværre ikke prøvet i bilen før vi skulle have hende med hjem fra patienthotellet ...hvilket ikke kan anbefales .. grundet ekstrem træthed var vi ikke helt sikre på den var ordentligt fastspændt før 4. gang vi havde hende med ude at køre ..det viste sig så at den havde være spændt ordentligt fast hele tiden.. men det genererede en masse usikkerhed og dårlig samvittighed

serinasmor

Anmeld

18. november 2010

Maja_4000

Vi begyndte sådan "rigtigt" efter md-scanningen .. Men vi havde dog inden da fået en masse tøj (som jeg havde vasket og lagt sammen :b)

Vi har været færdige i en måneds tid , tror jeg .. Og jeg er 35+0 idag (:

Anmeld

18. november 2010

tinasmor

betiinsen skriver:

ja det synes jeg godt du kan. jeg var glad for at jeg bekyndte der. For jeg fik bækkenbundsløsning de sidste par måneder og kunne abselut ingenting, så jeg var så glad for at jeg var startet før (i uge 20 efter MS-scanning)

Anmeld

18. november 2010

Silas&Mille

mortilflere skriver:

Børneværelser ??? skal de oxo ha det ??? hm hvad er der galt med en kommode skuffe???

Sådan tænker vi også LOL

Ej, vi bor godt nok i en tre-værelses lige nu, men da vi har brug for et ret stort kontor får den lille ikke eget værelse før vi flytter til DK igen, for der kommer vi til at bo i en 4'er eller en 5'er.

Men hvis vi havde haft plads til at den lille kunne få eget værelse fra start af, ville jeg nok gå i gang med at ordne det når jeg gik på barsel. Seng og puslebord bliver først samlet en gang i løbet af december hvor jeg alligevel bare går hjemme og hygger mig med juleforberedelserne

Anmeld

18. november 2010

Nalle

Victorias værelse fik hun da hun var 4 måneder

Sebastian havde hans fra starten af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.