Så så man lige mig blive død-forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

tinasmor

Nadia&Daniel skriver:

Det betyder også, at de københavnske gravide med termin i januar, må forberede sig på at skulle tage turen til enten Hillerød eller Gentofte, i så fald der er pres på.

Gentofte lukker jo den 27. Dec. 2010..

De bliver også henvist til hvidovre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

tinasmor

Som en anden siger: Privathospital. De har jo råd til det. Riget er jo for skatteyderne, som betaler skat. Så mærkeligt at man bliver henvist fordi en anden skal føde (Rigets pressemedelelese siger, at hun ikke skal stilles dårligere end andre) og det er også korrekt. Men hvis det er på lige fod med andre, så skulle hun vel ikke bruge 9 afdelinger.

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

SeptemberBaby skriver:

Haha, så vi andre SKAL skride hjem med det samme, og Mary SKAL bruge et halvt hospital i flere dage. Smukt, smukt bureaukrati .

Jeg kan ikke gøre for det, suk.... er bare SÅ royalistisk!! Fnis...! Selvfølgelig er det ikke fair, men jeg skrev også bare, at jeg troede hun ikke selv havde forlangt det! Men det ved jeg selvfølgeligt ikke noget om ;-) Mon ikke jeg også selv var blevet gal, hvis det var mig det var gået ud over? (Tsk tsk...dobbelmoralsk altså)!! 

KRAMMER fra en frygteligt royalist

Anmeld

18. november 2010

Mumto3

SeptemberBaby skriver:

Naturligvis, men tænkte, det var meget smart ligesom at have det hele samlet i en taske alligevel . Så kan jeg bare lige hive den frem, når JM ankommer.

Den kommer (mindst) til at indeholde:

-Diadem

-Citronmåne (evt. marcipanroulade. Evt. halv marcipanroulade eller citronmåne, da det jo kan være, at noget er blevet sultne inden)

- Noget tøj til baby

- Noget (nyt) tøj til mor

Sig til, hvis der er noget, der mangler...

Du mangler da en cigar til far!

(børn har godt at vænne sig til lidt røg med det samme, det kan de alligvel ikke undgå hele livet igennem. Så kan de lære det kan de).

-forklæde til jordemoder. Hun har jo ikke kittel på når hun er hjemme hos dig

Anmeld

18. november 2010

lisbethita

tinasmor skriver:

Som en anden siger: Privathospital. De har jo råd til det. Riget er jo for skatteyderne, som betaler skat. Så mærkeligt at man bliver henvist fordi en anden skal føde (Rigets pressemedelelese siger, at hun ikke skal stilles dårligere end andre) og det er også korrekt. Men hvis det er på lige fod med andre, så skulle hun vel ikke bruge 9 afdelinger.

Det har jeg da slet ikke tænkt over. Du har en pointe. Det undrer jeg mig faktisk også over...Hmmm....?? 

Anmeld

18. november 2010

Mormilla

SeptemberBaby skriver:

Enig. Eller som en anden foreslår: Privathospital.

Ja det kunne man os...

Anmeld

18. november 2010

Low

Mormilla skriver:

Kan ikke fatte at hun skal ha så meget plads. Synes ikke at det er fair over for de andre som skal føde denne dag!!!

Jeg er fuldstændig enig med dig!

Anmeld

18. november 2010

Lillefe

Ja det er da for langt ude siger jeg bare...

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

Mumto3 skriver:

Du mangler da en cigar til far!

(børn har godt at vænne sig til lidt røg med det samme, det kan de alligvel ikke undgå hele livet igennem. Så kan de lære det kan de).

-forklæde til jordemoder. Hun har jo ikke kittel på når hun er hjemme hos dig

Det er noteret: Forklæde og cigar til far (altså ikke forklædet, selvom det måske også var en idé? De har dem sikkert også i Fætter BR. Nemt. -Altså ikke cigarerne...)

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

lisbethita skriver:

Det har jeg da slet ikke tænkt over. Du har en pointe. Det undrer jeg mig faktisk også over...Hmmm....?? 

Måske man ud fra den pressemeddelelse selv kunne ringe Riget op og booke 9 fødestuer til sin fødsel. For "man skulle jo nødigt forskelsbehandles" .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.