Så så man lige mig blive død-forarget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

Frk. Himmelblå

Mumto3 skriver:

Det kan man sagtens

Personligt havde jeg første gang fundet en stor T-shirt frem, som jeg tænkte ville være genial at føde i. Den var lang så den kunne dække mig, men alligvel løs og rar at have på. Men da jeg så først var i fødsel kunne jeg slet ikke holde ud af have tøj på, så vi endte med at rulle alle gardinerne ned, og så rendte jeg ellers nøgen rundt i lejligheden alt imens jeg hang hen over en stol eller køkkenbordet hver gang der kom en ve. Det er jo genialt at stå op under en fødsel, og lade tyngdekraften arbejde for sig. Når barnet står og trykker ned mod livmoderen bliver veerne mere effektive, men det gør IKKE mere ondt (faktisk mindre).

Nå, men tilbage til spørgsmålet, så kunne kan sagtens have haft et diadem på imens. Det tror jeg slet ikke have genere, tvært i mod, så kunne det holde det svedige pandehår væk fra øjnene og jordmoder ville sikkert have synes det var god underholdning

Det skal prøves næste gang hvis vi skal have en 4er

Ved du hvad, jeg tror sgu lige, jeg smutter i BR efter et styks diadem (det er også der, de fører de pæneste af slagsen). Og så kommer det lige i terminstasken, som jeg jo så i samme anledning kunne få pakket .

Ja, jeg ved kun alt for godt, hvordan veerne bedst arbejder, mens man står oprejst (hænger ud over et eller andet sagesløst). Da jeg fødte min datter, nærmest tvang JM mig til at stå op af en slags talerstol og lave hoftevrik, som måske i en eller anden fjern kultur og kontekst kunne opfattes som sexede. Men iført bar røv, babymave og hospitalsskjorte  - Ikke så meget! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Mumto3

SeptemberBaby skriver:

Ved du hvad, jeg tror sgu lige, jeg smutter i BR efter et styks diadem (det er også der, de fører de pæneste af slagsen). Og så kommer det lige i terminstasken, som jeg jo så i samme anledning kunne få pakket .

Ja, jeg ved kun alt for godt, hvordan veerne bedst arbejder, mens man står oprejst (hænger ud over et eller andet sagesløst). Da jeg fødte min datter, nærmest tvang JM mig til at stå op af en slags talerstol og lave hoftevrik, som måske i en eller anden fjern kultur og kontekst kunne opfattes som sexede. Men iført bar røv, babymave og hospitalsskjorte  - Ikke så meget! 

HOV!!! Du skal jo ikke pakke nogen taske, du har jo det hele der hjemme   Det var hjemmefødsel vi snakkede om, var det ikke

God tur i BR....,-og så er du fødeklar

Anmeld

18. november 2010

Nemesis

nu er det ikke Mary selv der bestemmer..det er af sikkerhedsmæssigeårsager som hun ikke selv er herre over.

Når det så er sagt. så tror jeg ikke det ville være en skid anderledes hvis vi havde en præsident og det var hans kone der skulle føde!

Synes bestemt også det er problematisk at der lukkes af. Jeg spekulerer bare over hvad de har tænkt sig hvis det ender i ks..lukker de så hele operationsgangen..aflyser alle andre operationer eller??

Da de blev gift synes jeg godt nok også det var fuldstændig forkert at dem der allerede havde booket kirken faktisk blev fejet af banen....Der synes jeg jo nok at det må være først il mølle og de burde have fundet en anden dag - sådan er det jo for os andre.

Jeg kan godt li de kongelige, men hvorfor vælger de ikke et privathospital når der skal spærres så meget af..de har jo pengene!

:-) Sisse

Anmeld

18. november 2010

Nadia&Daniel

Det betyder også, at de københavnske gravide med termin i januar, må forberede sig på at skulle tage turen til enten Hillerød eller Gentofte, i så fald der er pres på.

Gentofte lukker jo den 27. Dec. 2010..

Anmeld

18. november 2010

Mormilla

SeptemberBaby skriver:

Måske frygtes det, at pøblen (over)hører Fru Kronprinsessen stønne?

Var det ikke nemmere at lyd isolere rummet end at hun skal ha 9 rum... Hun er jo ikke den eneste der ligger og stønner og skriger... Synes at det er alt alt alt for meget!!!

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

Mumto3 skriver:

HOV!!! Du skal jo ikke pakke nogen taske, du har jo det hele der hjemme   Det var hjemmefødsel vi snakkede om, var det ikke

God tur i BR....,-og så er du fødeklar

Naturligvis, men tænkte, det var meget smart ligesom at have det hele samlet i en taske alligevel . Så kan jeg bare lige hive den frem, når JM ankommer.

Den kommer (mindst) til at indeholde:

-Diadem

-Citronmåne (evt. marcipanroulade. Evt. halv marcipanroulade eller citronmåne, da det jo kan være, at noget er blevet sultne inden)

- Noget tøj til baby

- Noget (nyt) tøj til mor

Sig til, hvis der er noget, der mangler...

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

Nadia&Daniel skriver:

Det betyder også, at de københavnske gravide med termin i januar, må forberede sig på at skulle tage turen til enten Hillerød eller Gentofte, i så fald der er pres på.

Gentofte lukker jo den 27. Dec. 2010..

Håber, Hillerød har noget ekstrapersonale i baghånden, de kan kalde ind 

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

Mormilla skriver:

Var det ikke nemmere at lyd isolere rummet end at hun skal ha 9 rum... Hun er jo ikke den eneste der ligger og stønner og skriger... Synes at det er alt alt alt for meget!!!

Enig. Eller som en anden foreslår: Privathospital.

Anmeld

18. november 2010

Frk. Himmelblå

ladydan1 skriver:

nu er det ikke Mary selv der bestemmer..det er af sikkerhedsmæssigeårsager som hun ikke selv er herre over.

Når det så er sagt. så tror jeg ikke det ville være en skid anderledes hvis vi havde en præsident og det var hans kone der skulle føde!

Synes bestemt også det er problematisk at der lukkes af. Jeg spekulerer bare over hvad de har tænkt sig hvis det ender i ks..lukker de så hele operationsgangen..aflyser alle andre operationer eller??

Da de blev gift synes jeg godt nok også det var fuldstændig forkert at dem der allerede havde booket kirken faktisk blev fejet af banen....Der synes jeg jo nok at det må være først il mølle og de burde have fundet en anden dag - sådan er det jo for os andre.

Jeg kan godt li de kongelige, men hvorfor vælger de ikke et privathospital når der skal spærres så meget af..de har jo pengene!

:-) Sisse

Ja. privathospital.  (Men det vil mange nu nok også mene er et forkert signal at sende for nogle offentligt finansierede personer).

Eller endnu bedre: En Baby.dk-transmitteret hjemmefødsel 

Anmeld

18. november 2010

Lise

SeptemberBaby skriver:

Naturligvis, men tænkte, det var meget smart ligesom at have det hele samlet i en taske alligevel . Så kan jeg bare lige hive den frem, når JM ankommer.

Den kommer (mindst) til at indeholde:

-Diadem

-Citronmåne (evt. marcipanroulade. Evt. halv marcipanroulade eller citronmåne, da det jo kan være, at noget er blevet sultne inden)

- Noget tøj til baby

- Noget (nyt) tøj til mor

Sig til, hvis der er noget, der mangler...

Tak for formiddagsgrin!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.