:'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

lion

Bliver simpelthen nødt til at have mine tanker ned på skrift.... I går kom jeg hjem fra arbejde. Casper havde lavet mad og vi satte os til at spise.

Hvor er det bare forfærdeligt. Jeg håber hun ikke led eller kunne mærke noget.

Hvor må det ha været svært for hendes mand at finde hende sådan. Ja hvordan undvære man nogen man har elsket i så mange år. Man tror ikke det er muligt men deværre går livet videre og vi vænne os til livet uden personen, men vil ALTID huske de gode stunder.

De tanker havde jeg osgå. Det er IKEK min mor der ligger der, hun er væk. Ja sidder endnu og tænker hvordan kan jeg undvære hende, at aldrig at skulle se hende igen, aldrig hører hende grine eller se sine børnebørn vokse op.

Men fordi jeg har børn og dem skal jeg jo tage mig af, ja så går nogen ting "lidt" lettere da børnene/barn opholder ens tanker.

Det er en super god ide at tage til farmor og være sammen med hende, for det må ikke være sjovt at miste sit barn.

Jeg sender dig og familien en masser kram og tanker. Ved desværre hvordan der er.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

anna-jonas

Sender dig lige et stort knus Michella................det gør mig ondt for både dig og hendes nærmeste familie.

Knus Mette

Anmeld

18. november 2010

Vinker

michella80 skriver:

Bliver simpelthen nødt til at have mine tanker ned på skrift.... I går kom jeg hjem fra arbejde. Casper havde lavet mad og vi satte os til at spise. Jeg når ikke at spise særlig meget inden min telefon ringer. Det er min far. Han græder rigtig meget og jeg tænker allerførst: Åh gud nej min farmor er død.... Der går lidt inden han kan sige hvad der er galt, men så siger han: Conny er død... Conny er min faster. Jeg bryder fuldstændig sammen og tænker alle mulige grimme tanker. Er hun blevet kørt ned? Er der nogen der har gjort hende noget? Jeg kan slet ikke forstå det for hun var ikke syg. Min far fortæller at hendes mand fandt hende liggende død på gulvet da han kom hjem. Det er så forfærdeligt!!!! Jeg kan ikke lade være med at tænke på om hun har mærket noget. Om hun har haft ondt og om hun har været bange og ligget der alene.... Jeg håber hun har været væk med det samme... Jeg kan slet ikke holde ud at tænke på det.

Jeg tog hjem til min farmor med det samme. Min farmor har 7 børn og vi kom allesammen. Jeg havde så ondt af min farmor. Tænk at miste sit barn... Conny er hendes ældste datter.... Eller var..... Jeg græd så meget. Jeg kan slet ikke forstå at jeg aldrig skal snakke med hende igen. Hun var så omsorgsfuld og gjorde så mange søde ting for andre. Det er så underligt at hun bare er væk nu....

Vi tog i samlet flok ud på skadestuen og skulle sige farvel til hende. Hun lå inde på en stue hvor der var tændt levende lys. Vi gik ind på skift. Det lignede slet ikke hende.... Det gik virkelig op for mig lige der at vores krop bare er et hylster. Det var slet ikke Conny der lå der. Det var ligesom om at hun var væk. Det der var hende var et andet sted nu.... Jeg fik sagt nogle ord til hende og fik sagt farvel. Jeg var glad for at jeg fik lov at se hende en sidste gang inden jeg aldrig får lov at se hende igen. Synes det er så uretfærdigt!!! Hende og hendes mand har lige holdt sølvbryllup. Hvor må det være svært at skulle til at undvære den person man har levet sammen med i 30 år. Hvordan gør man det???? Puha... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal tænke eller gøre... Jeg har ringet på mit arbejde og sagt jeg ikke kommer i dag. Jeg græd i røret.... Så afleverer jeg Carla i dagplejen og tager hjem til min farmor så vi kan være samlet igen i dag. Jeg kan ikke holde ud at gå alene hjemme og være så ked af det.....

Åh nej hvor er det bare rigtig sorgeligt. Hvor livet bare lumsk. Pludselig kan man være borte uden nogen grund og uden nogen advarsel :(

Jeg er dybt rørt over det med din faster. Det gør mig inderligt ondt at hun så pludseligt er gået bort. Kan godt forstå at det må være meget svært at forstå og at det for jer er et kæmpe chok.

Sender dig og dine kære en masse varme tanker og knus.

Anmeld

18. november 2010

JustAnotherName

Det gør mig ondt at læse om din fasters død.
Jeg sender en masse trøstende tanker og knus

Anmeld

18. november 2010

otlitrom

Det gør mig ondt at læse, Michella! Jeg synes det er godt at I samles, og kan støtte hinanden. For nej, det er ikke rart at være alene i sorgen!

Store knus og varme tanker!

Anmeld

18. november 2010

ooo

Kære Michella.

Hvor er jeg ked af at høre om din fasters død, det er så hårdt at miste en man elsker.

Jeg sender dig en masse knus herfra, og håber at det hjælper at være sammen med familien.

Mette.

Anmeld

18. november 2010

Barbamama

Tusind tusind tak for alle jeres tanker og søde ord! Jeg var hjemme ved min farmor i dag. Min far var der og to af mine onkler/farbrødre... Min fasters mand kom lige pludselig sammen med sin bror og vi vidste det slet ikke. Han kunne ikke overkomme at ses i går. Det var så hårdt at se ham. Han græd selvfølgelig rigtig meget og vi andre græd med ham... Der er hårdt at se en i så dyb sorg. Han fortalte at hun faktisk var i live da han kom hjem. Hun var dårlig og svimmel og lå i sengen. Han sagde at hun bare skulle blive liggende og så ville han lige gå tur med hunden. Da han kom hjem lå hun på gulvet og var død. Da Falck kom prøvede de genoplivning men uden held. Det er bare så underligt at hun bare sådan lige pludselig er væk. Jeg har det som om det er en drøm jeg bevæger mig rundt i. Jeg bliver ved med at tænke: Det passer ikke!!! Conny er ikke død! Jeg kan virkelig ikke forstå det! Og engang imellem bliver jeg helt vred og tænker: Jeg kan simpelthen ikke ACCEPTERE at hun er død!!!! Hun SKAL komme tilbage! Det kan ikke passe! Hun var jo ikke særlig gammel! Uanset hvor meget jeg græder eller skælder ud er hun væk for evigt. Men jeg er bare taknemmelig for at jeg fik muligheden for at se hende en sidste gang og sige farvel.... Hun var en rigtig god kvinde!

Anmeld

18. november 2010

Barbamama

Hun bliver forresten obduceret mandag eller tirsdag og så må vi se hvad de finder ud af

Anmeld

18. november 2010

Skouboe

Vi er her hvis du har brug for at læsse af... verden er bare skide uretfærdig nogle gange.

Anmeld

19. november 2010

Barbamama

Skouboe skriver:

Vi er her hvis du har brug for at læsse af... verden er bare skide uretfærdig nogle gange.

Tak! Ja det er den virkelig.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.