Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja88 skriver: skal have den lavet ved lægen.... kan den egentlig påvirkes af hvad jeg spiser i aften
skal have den lavet ved lægen....
kan den egentlig påvirkes af hvad jeg spiser i aften
Det tror jeg ikke, så skulle du have fastet længere tid. Måske skal du ikke spise et kilo slik og skylle efter med alm. coca cola men ellers er der vist frit spil indtil kl. 23
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
AnneBJ skriver: Det tror jeg ikke, så skulle du have fastet længere tid. Måske skal du ikke spise et kilo slik og skylle efter med alm. coca cola men ellers er der vist frit spil indtil kl. 23
så ingen slik eller noget???
Nej, i aften skal du ikke tænke over det - bare spise som du normalt ville gøre.
Frk.S skriver: Nej, i aften skal du ikke tænke over det - bare spise som du normalt ville gøre.
jamen det var dejlig info at få.
nu kan jeg læse en del får den lavet på sygehuset, er det ikke normalt at få en hos lægen???
Maja88 skriver: så ingen slik eller noget???
Jamen som sagt ved jeg det ikke, men jeg vil ikke tro det betyder noget, for så havde du fået info om det, samt havde skulle faste længere
Maja88 skriver: jamen det var dejlig info at få. nu kan jeg læse en del får den lavet på sygehuset, er det ikke normalt at få en hos lægen???
Jeg ved ikke hvor normalt det er at få lavet det ved lægen. Måske det kommer an på hvor man bor i landet.
Frk.S skriver: Jeg ved ikke hvor normalt det er at få lavet det ved lægen. Måske det kommer an på hvor man bor i landet.
ok nu må vi se.
Børster ihvertfald tænder og måske drikker vand og hvis de så ikke vil lave den, så bliver jeg fisme gal. for så måtte de havde givet mere info
De to gange jeg har været til glykosebelastning har jeg også fået af vide at jeg ikke måtte drikke vand.Det er så godt nok i Sverige, men tror da det er det samme som i Danmark
YES!!!!!
Ingen sukkersyge til mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128