glucosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.756 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Maja88

Hej i kloge hoveder!!!!

Jeg skal til glucosebelastning i morgen tidlig og har læst mig frem til man gerne må drikke postevan, men hvad med tandbørstning om morgenen egentlig????

kan der ikke være energi i tandpasta- bruger colgate.... må jeg ikke gerne børste tænder eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Sofia

Hmm jeg måtte ikke drikke vand inden min test?? Jeg børstede ikke tænder, ville være på den sikre side..

Anmeld

17. november 2010

Maja88

Sofia skriver:

Hmm jeg måtte ikke drikke vand inden min test?? Jeg børstede ikke tænder, ville være på den sikre side..

så må de bare leve med man kommer med dårlig ånde eller???

hvis jeg googler glucosebelastning står der man gerne må drikke postevand

Anmeld

17. november 2010

Ranarupta

Maja88 skriver:

I det brev, jeg fik med, der stod, at jeg måtte drikke et enkelt glas vand fra midnat og frem til belastningen.

Mht. tandpastaen, så tror jeg ikke, at det er et problem - medmindre man da ligefrem synker det?

Anmeld

17. november 2010

Sofia

Maja88 skriver:

hehe ja det må de leve med min læge sagde jeg ikke måtte drikke vand, så det er ikke til at vide hvad man skal regne med, men du kan jeg prøve at lade være at drikke noget, hvis du kan holde det ud..

Anmeld

17. november 2010

Maja88

Ranarupta skriver:

I det brev, jeg fik med, der stod, at jeg måtte drikke et enkelt glas vand fra midnat og frem til belastningen.

Mht. tandpastaen, så tror jeg ikke, at det er et problem - medmindre man da ligefrem synker det?

fik du et brev????

altså synker ikke min tandpasta hehe.. men det kan vel stadigvæk optages.

nu har jeg googlet og læst to steder at man frit må drikke vand.

er egentlig fordi jeg er lidt nervøs. skal køre bil i ja halvanden time inden og er lidt ræd for når jeg nu ingenting må spise- bliver dårlig og der plejer vand at hjælpe

Anmeld

17. november 2010

Frk.S

Hos os har vi diskuteret det, om man må drikke vand eller ej, da det ER forskelligt fra sted til sted. Vi er dog nået frem til at man gerne må drikke vand.

Vi godtager også at folk har børstet tænder - altså med det forbehold at de ikke sluger tandpastaen - men det er vel også de færreste der gør det?

Anmeld

17. november 2010

Maja88

Frk.S skriver:

Hos os har vi diskuteret det, om man må drikke vand eller ej, da det ER forskelligt fra sted til sted. Vi er dog nået frem til at man gerne må drikke vand.

Vi godtager osgå at folk har børstet tænder - altså med det forbehold at de ikke sluger tandpastaen - men det er vel også de færreste der gør det?

så du arbejder ved en læge eller sygehus.

så vand og tandbørstning burde ikke være noget problem?

Anmeld

17. november 2010

Janni.

Jeg fik brev om at jeg intet måtte drikke eller spise. Skal til glukose belastning igen i december. 

Jeg frygter det helt.. Fik det så skidt af den sidste belastning. Lå brak i sengen/på sofaen i 1 ½ døgn med stærk kvalme.  

Håber du klarer det bedre end jeg 

~ Buito ~

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

I mit brev står der også ca. et glas postevand fra kl. 23 og indtil kl. 8 hvor jeg skal være der. Intet andet! Har tænkt mig at børste tænder!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.