glucosebelastning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Hmm jeg måtte ikke drikke vand inden min test?? Jeg børstede ikke tænder, ville være på den sikre side..

Har du været af sted allerede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Har du været af sted allerede?

Ja det er vist en måned siden ca.. var fordi mit blodsukker var for højt - men alt viste sig heldigvis at være helt fint efter at jeg fik den skrækkelige test

Anmeld

17. november 2010

Maja88

har i fået dem lavet på sygehuset siden i har fået breve????

jeg har bare bestilt en tid ved lægen for det fik jeg at vide ved JM. skal så have 2 lægebsøg lige efter blodprøven

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Ja det er vist en måned siden ca.. var fordi mit blodsukker var for højt - men alt viste sig heldigvis at være helt fint efter at jeg fik den skrækkelige test

Nåh okay... Jamen dejligt at det var helt som det skulle, jeg gruer også lidt for min i januar...

Anmeld

17. november 2010

Frk.S

Maja88 skriver:

så du arbejder ved en læge eller sygehus.

så vand og tandbørstning burde ikke være noget problem?

Ja, på sygehus.

Alstå vi er nået frem til at vand er ok. Men som sagt er det forskelligt fra sted til sted - hvor skal du have lavet den henne? Vi har heller ikke altid sagt ok for vand.

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

Maja88 skriver:

jeg har bare bestilt en tid ved lægen for det fik jeg at vide ved JM. skal så have 2 lægebsøg lige efter blodprøven

Jeg skal have lavet på sygehuset...

Anmeld

17. november 2010

Ranarupta

Maja88 skriver:

Ja, jeg fik den lavet på sygehuset og på Steno-instituttet (hvor de har med sukkersyge at gøre).

Anmeld

17. november 2010

Sofia

AnneBJ skriver:

Nåh okay... Jamen dejligt at det var helt som det skulle, jeg gruer også lidt for min i januar...

Spørg om du må få citron i sukkervandet.. det fik jeg ikke, men har hørt andre får det, tag evt. selv noget med, det skulle hjælpe en del og så en god bog til at slå de to timer ihjel med...

Anmeld

17. november 2010

Maja88

Frk.S skriver:

Ja, på sygehus.

Alstå vi er nået frem til at vand er ok. Men som sagt er det forskelligt fra sted til sted - hvor skal du have lavet den henne? Vi har heller ikke altid sagt ok for vand.

skal have den lavet ved lægen....

kan den egentlig påvirkes af hvad jeg spiser i aften

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

Sofia skriver:

Spørg om du må få citron i sukkervandet.. det fik jeg ikke, men har hørt andre får det, tag evt. selv noget med, det skulle hjælpe en del og så en god bog til at slå de to timer ihjel med...

Der står i brevet at der er citron i, men jeg vil da være opmærksom på, om de nu også har puttet det i
Og en bog, god ide!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.