Hunter vs. Ilse Jacobsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

mortil4dejligepiger

Hej.

Kan godt forstå, du er i tvivl. Det er nogle rigtig fede og lækre gummistøvler begge par. Jeg har dem begge - brune Ilse og sorte Hunter(som også er i modellen Huntress fordi jeg har lidt store lægge).

Jeg kan klart anbefale dem begge. Dog synes jeg, det er irriterende, så let Hunter-støvlerne får den der matte, hvide overflade. Jeg har endda købt det der rubber conditioner til dem. Men fede, det er de!

Et tip kan være at købe dem i England. Det gjorde jeg. Jeg bestilte dem på nettet torsdag og fik dem mandag. Og så fik jeg dem for 530 kr. incl. levering!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

blomst84

mortil3dejligepiger skriver:

Hej.

Kan godt forstå, du er i tvivl. Det er nogle rigtig fede og lækre gummistøvler begge par. Jeg har dem begge - brune Ilse og sorte Hunter(som også er i modellen Huntress fordi jeg har lidt store lægge).

Jeg kan klart anbefale dem begge. Dog synes jeg, det er irriterende, så let Hunter-støvlerne får den der matte, hvide overflade. Jeg har endda købt det der rubber conditioner til dem. Men fede, det er de!

Et tip kan være at købe dem i England. Det gjorde jeg. Jeg bestilte dem på nettet torsdag og fik dem mandag. Og så fik jeg dem for 530 kr. incl. levering!

Wauw hvor billigt 1000 tak for tippet det er da værd at benytte sig af!! Håber jeg får dem i julegave af kæresten, viser ham dem på nettet og snakker om dem han er ved at være træt af gummistøvler tror jeg

Anmeld

18. november 2010

Bavianis

Jeg er nok en Ilse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.