Hunter vs. Ilse Jacobsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.528 visninger
22 svar
0 synes godt om
17. november 2010

blomst84

Jeg ønsker mig et par af de gummestøvler i julegave men et blevet i tvivl om hvilken en af dem, det skal være? Hvad er jeres erfaringer? Knus Sabrina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Dictes mor

Jeg EEEEEEEEEEELLLLLLSSSSSSSKKKKKKEEEEEEERRRRRR mine hunter, som jeg går i hver dag. De sidder rigtig godt, man svupper ikke i dem, og så er de bare pænest, synes jeg

Anmeld

17. november 2010

Mor til L&S

Oh - jeg ser lige med her, da de også er på min ønskeseddel... kan bare heller ikke lige beslutte mig hvilken af dem

Anmeld

17. november 2010

blomst84

Dictes mor skriver:

Jeg EEEEEEEEEEELLLLLLSSSSSSSKKKKKKEEEEEEERRRRRR mine hunter, som jeg går i hver dag. De sidder rigtig godt, man svupper ikke i dem, og så er de bare pænest, synes jeg

Har du så den der ekstra sok i også? Eller er det bare et par uldsokker man har på nede i?

Anmeld

17. november 2010

blomst84

Mor til Liva skriver:

Oh - jeg ser lige med her, da de også er på min ønskeseddel... kan bare heller ikke lige beslutte mig hvilken af dem

Så jeg er ikke alene det er det eneste ønske jeg har givet til min kæreste... Så håber han forstår en hentydning

Anmeld

17. november 2010

Mor til L&S

blomst84 skriver:

Så jeg er ikke alene det er det eneste ønske jeg har givet til min kæreste... Så håber han forstår en hentydning

Hehe - også her

Jeg skal ud at prøve begge par og se hvilke der passer bedst på mig, men tror jeg bedst kan lidt Ilse Jacobsen... Hmm - svært altså

Anmeld

17. november 2010

blomst84

Mor til Liva skriver:

Hehe - også her

Jeg skal ud at prøve begge par og se hvilke der passer bedst på mig, men tror jeg bedst kan lidt Ilse Jacobsen... Hmm - svært altså

Ja go ide, med at tage ud og prøve dem men så kommer næste svære valg, nemlig hvilken farve de skal vælges i

Anmeld

17. november 2010

Mor til L&S

blomst84 skriver:

Ja go ide, med at tage ud og prøve dem men så kommer næste svære valg, nemlig hvilken farve de skal vælges i

Sort her

Anmeld

17. november 2010

JacobsMoar

Jeg har HUNTER.. Og jeg elsker dem

Med sokken i bruger jeg dem som vinterstøvler

Anmeld

17. november 2010

JacobsMoar

Bromberg skriver:

Jeg har HUNTER.. Og jeg elsker dem

Med sokken i bruger jeg dem som vinterstøvler

Nåå jo.. Og farven er lilla

http://www.growingfeet.dk/shop/hunter-original-gummistoevle-6940p.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.