Hunter vs. Ilse Jacobsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2010

blomst84

Bromberg skriver:

Nåå jo.. Og farven er lilla

http://www.growingfeet.dk/shop/hunter-original-gummistoevle-6940p.html

wauuuwww hvor er de altså bare flotte... åh er virkelig i tvivl...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2010

Kvindemin

blomst84 skriver:

Jeg ønsker mig et par af de gummestøvler i julegave men et blevet i tvivl om hvilken en af dem, det skal være? Hvad er jeres erfaringer? Knus Sabrina

Hvis man går efter mærket, men ikke kvaliteten - skal man da helt klart tage Hunter. Som i Basta blev dårligst i test. Men derimod tage købe et par super flotte sorte, enkelte, slanke støvler fra Vaggabond til under det halve af hunter prisen

Anmeld

18. november 2010

sanne O

Uhh, jeg har også et par på min ønskeseddel. Men jeg har tykke lægge så jeg ønsker mig den model der hedder adjustable..Er der nogen der ved om de er store/små i str? Bruger normalt en 41-41½, men der skal jo være plads til et par sokker..

Anmeld

18. november 2010

Summer

sanne O skriver:

Uhh, jeg har også et par på min ønskeseddel. Men jeg har tykke lægge så jeg ønsker mig den model der hedder adjustable..Er der nogen der ved om de er store/små i str? Bruger normalt en 41-41½, men der skal jo være plads til et par sokker..

Jeg har selv købt Hunter og er vildt glad for dem.

Jeg har også store lægge og har derfor købt dem der hedder Huntres fra Hunter. De er nemlig lidt bredere i læggen.

Jeg bruger normalt str. 40-41 og har købt dem i str. 41 for så er der også plads til at have sokken i.

Jeg kan varmt anbefale Hunter de er super dejlige at have på og man får ikke ondt i fødderne når man går lange ture i dem

Anmeld

18. november 2010

blomst84

1000 tak for jeres svar har i dag prøvet et par ilse Jacobsen og de var virkelig fede, men tror måske nok det bliver hunter da jeg er meget ude og går lange ture med mine hunde. Ved i om der er en butik der forhandler dem? Har nemlig kun set dem på nettet?

Anmeld

18. november 2010

Kats

Chritinap skriver:

Hvis man går efter mærket, men ikke kvaliteten - skal man da helt klart tage Hunter. Som i Basta blev dårligst i test. Men derimod tage købe et par super flotte sorte, enkelte, slanke støvler fra Vaggabond til under det halve af hunter prisen

Ja Hunter klarede ikke vandpytte-testen... og det må man sige er lidt ærgerligt for en gummistøvle

Jeg gik i en jagtforretning og har nu fået mig et par gedigne kvalivarer gummistøvler (Seeland outback trek)-  og de er intet mindre end fantastiske!!!
Men mine skal også bruges dagligt - som gummistøvler og ikke "modestøvler"

Anmeld

18. november 2010

Kats

blomst84 skriver:

1000 tak for jeres svar har i dag prøvet et par ilse Jacobsen og de var virkelig fede, men tror måske nok det bliver hunter da jeg er meget ude og går lange ture med mine hunde. Ved i om der er en butik der forhandler dem? Har nemlig kun set dem på nettet?

Som jeg lige skrev:

Ja Hunter klarede ikke vandpytte-testen... og det må man sige er lidt ærgerligt for en gummistøvle

Jeg gik i en jagtforretning og har nu fået mig et par gedigne kvalivarer gummistøvler (Seeland outback trek)-  og de er intet mindre end fantastiske!!!

Bunden er opbygget som en vandrestøvle - og den indvendige sål har gele/stødpuder. Da jeg dagligt skal bruge dem til lange gåture med hunden i forskelligt terræn og alt slags vejr -  så synes jeg de var det bedste valg!

Anmeld

18. november 2010

blomst84

18januar/kats skriver:

Som jeg lige skrev:

Bunden er opbygget som en vandrestøvle - og den indvendige sål har gele/stødpuder. Da jeg dagligt skal bruge dem til lange gåture med hunden i forskelligt terræn og alt slags vejr -  så synes jeg de var det bedste valg!

Åh undskyld havde ikke set dit indlæg men det lyder da som om jeg skal ind i en jagt forretning i stedet

Anmeld

18. november 2010

Kats

blomst84 skriver:

Åh undskyld havde ikke set dit indlæg men det lyder da som om jeg skal ind i en jagt forretning i stedet

Helt i orden !!
Synes bare det var værd at tage med i overvejelserne .... især når du rent faktisk skal have en brugbar støvle som skal bruges til hundeluftning, og ikke kun en modegummistøvle.
Knuser

Anmeld

18. november 2010

Kristina V

ILSE JACOBSEN

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.