Ved I hvad I får i gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

AnneBJ

Min kæreste får en ny pung i julegave. Han har ikke ønsket sig det, og vil sikkert også holde stædigt på, at den han har med VMAX reklame ikke fejler noget. Det synes JEG at den gør, og får associationer til sådan nogle bumsede 14-årige der er i centret på egen hånd, hver gang han hiver sin pung frem - den mangler kun velcro luk

Af lillemanden får han en film han mangler i sin samling, og så får vi begge adventsgaver af hinanden i år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Isabella_mor

jeg har ønsket mig lidt forskellige ting.. og så går jeg og siger at jeg bare vil have en ring. som betyder noget hen i retning af at han skal gifte sig med mig.. men haha det tror jeg nu ALDRIG jeg får..

og han snakker hele tiden om en skide mobiltelefon han vil gi mig i fødselsdagsgave, selvom jeg ikke rigtig har brug for en.. !!

jeg ved ikke hvad jeg vil gi ham... han har jo så mange ting han godt kunne tænke sig men det ligger bare i en meget MEGET dyr prisleje...  og det har jeg ikke råd til.. 

Anmeld

17. november 2010

AnneBJ

AnneBJ skriver:

Min kæreste får en ny pung i julegave. Han har ikke ønsket sig det, og vil sikkert også holde stædigt på, at den han har med VMAX reklame ikke fejler noget. Det synes JEG at den gør, og får associationer til sådan nogle bumsede 14-årige der er i centret på egen hånd, hver gang han hiver sin pung frem - den mangler kun velcro luk

Af lillemanden får han en film han mangler i sin samling, og så får vi begge adventsgaver af hinanden i år.

Hov - og jeg har ingen anelse om, hvad jeg får af ham. Sidste år havde han udbedt sig en ønskeseddel, og jeg havde lavet en alsidig en, med både film, bøger, musik, osv. og fik Gudhjælpemig det hele! Og det var dejligt, og skal ikke lyde som brok, men i år har jeg nægtet at udlevere sådan en "bestillingsseddel!"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.