Ved I hvad I får i gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Lusi

SoffiLine skriver:

Mangler at få min fødselsdagsgave da posten endnu ikke er kommet med den. Men min kæreste har fortalt mig at det er noget både ham & jeg kan bruge, den/det er farverig & det er noget jeg kan bruge når jeg keder mig? 

Men har ikke den fjerneste idé om hvad det kan være.

I julegave tror jeg vi giver hinanden en minicruise tur 

Tror det er en dildo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Lusi

Vi køber nye vielsesringe..

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Lykke86 skriver:

Tror det er en dildo

Hahahaha det håber jeg fandme ikke For han kan os bruge den & håber ikke han er interesseret i at bruge en dildo

Anmeld

17. november 2010

Nemesis

Jeg ved det ikke!

Sidste år gættede jeg den ene ting..men de andre var en overraskelse..og så har han haft det med at være meget praktisk.

I år har jeg derfor sagt INGEN praktiske ting. vi snakker om suppegryde eller vandglas.

Manden selv får en Dewalt geringssav som han har fablet om i flere år...han troede det var det han fik sidste år..så nu får han den så.

Jeg håber på et varmetæppe (selvom manden ikke synes om det)

eller måske smykker men har ellers også sagt jeg ønsker mig oplevelser.

:-) Sisse

Anmeld

17. november 2010

Lusi

SoffiLine skriver:

Hahahaha det håber jeg fandme ikke For han kan os bruge den & håber ikke han er interesseret i at bruge en dildo

Jaaer han kan jo bruge den på dig

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Lykke86 skriver:

Jaaer han kan jo bruge den på dig

Aldrig i mit eller hans liv om han ville få lov til det! Nixen bixen, det sgu ikke lige noget der tænder mig

Anmeld

17. november 2010

Mormilla

Jeg må jo nok sige ja. Vi har begge fået en mobil af hinanden i julegave

Anmeld

17. november 2010

Lusi

SoffiLine skriver:

Aldrig i mit eller hans liv om han ville få lov til det! Nixen bixen, det sgu ikke lige noget der tænder mig

Hehe.. Hm nå men så kan jeg altså ikke lige se hvad det skulle være.. Du må skrive når du får den så!

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Lykke86 skriver:

Hehe.. Hm nå men så kan jeg altså ikke lige se hvad det skulle være.. Du må skrive når du får den så!

Er fandme os mega spændt  

Skal nok skrive

Anmeld

17. november 2010

JacobsMoar

TrineLærke skriver:

Nej nemlig

Min mand er dog lidt selv ude om det i år, han fik lov til at kører lastbil i en uge hvor jeg stod alene med Lærke. Han spurgte selv hvor stor en julegave jeg skulle have for at give ham lov til det? Og jeg sagde selvfølgelig en KÆMPE en Så han har fundet et D&G ur, c'est chic i guld, som jeg snakkede om for 1 år siden tror jeg

Han får dog selv en gave han har ønsket sig længe Han får nemlig en LEGO technic lastbil Han elsker at samle sådan noget  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" />

Hihi.. Hvor fedt

Rasmus ville blive ellevild for en LEGO lastbil, han er også helt tosset med sådan noget man skal samle..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.