Ved I hvad I får i gave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

Ann.

Bromberg skriver:

Nemlig.. Det behøver jo ikke være en KÆMPE gave

Nej nemlig

Min mand er dog lidt selv ude om det i år, han fik lov til at kører lastbil i en uge hvor jeg stod alene med Lærke. Han spurgte selv hvor stor en julegave jeg skulle have for at give ham lov til det? Og jeg sagde selvfølgelig en KÆMPE en Så han har fundet et D&G ur, c'est chic i guld, som jeg snakkede om for 1 år siden tror jeg

Han får dog selv en gave han har ønsket sig længe Han får nemlig en LEGO technic lastbil Han elsker at samle sådan noget  " src="https://media.baby.dk/images/StoredImages/1/12385.png" alt="" />

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

De3Guldklumper

Nej her deler vi ikke med hinanden hvad der ligger under træet førend det bliver pakket op - så er spændt på at se hvad kæresten har fundet på i år.

fra ungerne skal han ha 2 lærreder med billeder på og dem er jeg SÅ spændt på at se hvad han siger til

Jeg har ikke helt bestemt mig for endnu hvad han skal have men måske noget praktisk som regntøj og gummistøvler da han ALTID hugger mit når det er og det er drøn irreterende hvis man selv skal bruge det og det så er væk

Anmeld

17. november 2010

oo

nej da!

men jeg har sagt at jeg ønsker mig MEGET en pibe...jeg sir det gerne nogle gange om dagen og understreger at det er det ENESTE jeg vil have

han får en flot stor morter og så tror jeg han får de to kogebøger fra Adam og James Price, for dem er han gået hen og blevet lidt forelsket i

Sidste år fik jeg en samling "feministiske" klassikere som jeg havde ønsket mig og han fik et stort fotoalbum med alle billederne fra han var barn og ung sat i album med tekst til (det skal lige tilføjes at hans forældre er døde og vi fik billederne i november sidste år efter vi gjorde hans mors dødsbo op, så han har aldirg haft de billeder - og så måtte jeg jo bare lytte godt efter og tage notater på et hemmeligt papir, så jeg ku huske hvem alle folk var og skrive det i albummet )

Anmeld

17. november 2010

Ann.

Tjuhl skriver:

nej da!

men jeg har sagt at jeg ønsker mig MEGET en pibe...jeg sir det gerne nogle gange om dagen og understreger at det er det ENESTE jeg vil have

han får en flot stor morter og så tror jeg han får de to kogebøger fra Adam og James Price, for dem er han gået hen og blevet lidt forelsket i

Sidste år fik jeg en samling "feministiske" klassikere som jeg havde ønsket mig og han fik et stort fotoalbum med alle billederne fra han var barn og ung sat i album med tekst til (det skal lige tilføjes at hans forældre er døde og vi fik billederne i november sidste år efter vi gjorde hans mors dødsbo op, så han har aldirg haft de billeder - og så måtte jeg jo bare lytte godt efter og tage notater på et hemmeligt papir, så jeg ku huske hvem alle folk var og skrive det i albummet )

Wow det var så sødt med det album - sikke en gave!

Anmeld

17. november 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

nej da!

Hold op en fin gave du lavede til ham.. Hvad sagde han til albumet?

Anmeld

17. november 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

Hold op en fin gave du lavede til ham.. Hvad sagde han til albumet?

han vrælede lidt - og kiggede det om og om igen. nu er det jo helt vildt sjovt at have fordi vi har Sol, så nu kan vi rigtig se HVOR meget hun ligner ham

Anmeld

17. november 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

han vrælede lidt - og kiggede det om og om igen. nu er det jo helt vildt sjovt at have fordi vi har Sol, så nu kan vi rigtig se HVOR meget hun ligner ham

Ej hvor skønt... Så skal du igang med at lave album af jeres lille familie... Det bliver så specielt med billeder fra Sols første Jul... Hvis du scrapper, kan jeg anbefale bind.it.all maskinen... Så kan man lave album precist som man vil have det... Jeg har lige lavet små runde album af gamle cd'er beklædt med lækkert karton og pynt der passer til... De er bare blevet gode...

Anmeld

17. november 2010

oo

ønskebarn74 skriver:

Ej hvor skønt... Så skal du igang med at lave album af jeres lille familie... Det bliver så specielt med billeder fra Sols første Jul... Hvis du scrapper, kan jeg anbefale bind.it.all maskinen... Så kan man lave album precist som man vil have det... Jeg har lige lavet små runde album af gamle cd'er beklædt med lækkert karton og pynt der passer til... De er bare blevet gode...

sejt tak for tippet!

Anmeld

17. november 2010

Silas&Mille

TrineLærke skriver:

Af jeres mand  
Og hvis ikke, hvad tror i så?  

Og hvad giver i tilbage?

Jeps det ved jeg

Jeg får: ingenting

vi har aftalt vi ikke skal give hinanden gaver i år, da vi jo får verdens dejligste gave til januar

Og så fordi vi snart skal flytte hjem til DK, så spare vi hvor vi kan så der både er råd til baby og flytning.

Anmeld

17. november 2010

ønskebørn74

Tjuhl skriver:

sejt tak for tippet!

Det er en baskine der skærer huller og sætter ringe i... Jeg havde min tjent hjem på 7md... De koster fra 450kr til 600kr... Og da album tit er dyre at købe er det en god investering... Der findes en del på youtube med den...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.