Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heise skriver: jeg gad bare ikke ha migselv på, så jeg valgte yngste skud på stammen - Maia. Men det er efterhånden også gammelt. Men hun ser så glad ud heise
jeg gad bare ikke ha migselv på, så jeg valgte yngste skud på stammen - Maia. Men det er efterhånden også gammelt. Men hun ser så glad ud
heise
Hun er også bare en dejlig charme trold
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Munder skriver: Tak. Ved faktisk ikke hvad hun laver, det er far der bader herhjemme og ham der har taget billedet
Tak. Ved faktisk ikke hvad hun laver, det er far der bader herhjemme og ham der har taget billedet
Det er bare så godt
twinboys skriver: Hun er også bare en dejlig charme trold
JAH
er du ved at skifte dit nu???
jeg har bare valgt et. det jeg har nu er mig og min datter, det nyeste der er blevet taget og det er også på min fb.
Heise skriver: JAH er du ved at skifte dit nu???
Ja da for at forvirre fjenden thi hi
Jeg har valgt mit fordi han ser så dejlig afslappet ud.. Før var det et billede af min meget gravide mave, og det skulle selvfølgelig skiftes nu når han var kommet ud
Jeg har lige nu et billede af mine to skønne unger... mest fordi jeg bare ikke har et godt billede af mig selv (er ikke særlig fotogen og så er det som regel mig der er fotograf) og så fordi det er et dejligt billede af børnene
twinboys skriver: Skifter tit for at forvirre fjenden thi hi... Derfor skifter jeg nu igen om til mig selv... Majbritt
Skifter tit for at forvirre fjenden thi hi...
Derfor skifter jeg nu igen om til mig selv...
Majbritt
du kan ikke skjule dig Dig kan man altid kende (sagt med et smil)
mit er valgt fordi det er sk... sjovt har haft lidt forskellige... men synes stadig at det her er det sjoveste
Moar'en skriver: du kan ikke skjule dig Dig kan man altid kende (sagt med et smil)
Hø hø....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128