Profilbillede...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.613 visninger
51 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Munder

Bare sådan lidt for sjov  

Hvorfor har I valgt det profilbillede I har, og er det noget I tænker meget over?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

DK

Øhh, det er gammelt efterhånden, og valgte det fordi både Kirstine og jeg var på.

Jeg overvejer af og til at skifte det, men jeg er bange for at folk ikke kan "kende" mig mere, da jeg selv har ENORMT svært ved at genkende de folk der skifter profil-billede! Men jeg tænker da at jeg skal have et nyt når Bimmeren kommer!

Anmeld

17. november 2010

SoffiLine

Har ikke tænkt over det

Har bare valgt det nyeste billede jeg har

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

DK skriver:

Øhh, det er gammelt efterhånden, og valgte det fordi både Kirstine og jeg var på.

Jeg overvejer af og til at skifte det, men jeg er bange for at folk ikke kan "kende" mig mere, da jeg selv har ENORMT svært ved at genkende de folk der skifter profil-billede! Men jeg tænker da at jeg skal have et nyt når Bimmeren kommer!

alle ved du hvem du er

Og det var ment på en sød måde - og ikke for at popularisere dig.. 

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

jeg skifter af og til mit billede, kan godt lide at vise min lille guldklump frem nemlig

Anmeld

17. november 2010

Moar'en

Munder skriver:

Bare sådan lidt for sjov  

Hvorfor har I valgt det profilbillede I har, og er det noget I tænker meget over?

hmmm jeg har ikke tænkt specielt meget over det, synes bare han ser så nuser ud på det (det gør han nu på alle billeder)

Du får det lige et stort. Men jeg tror da snart jeg skal skifte kan se det efterhånden er et meget "gammel" billed

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2010

DK

BlyViol skriver:

alle ved du hvem du er

Og det var ment på en sød måde - og ikke for at popularisere dig.. 

He he he... det kan være jeg skal vove pelsen og skifte det så!

Jeg har længe tænkt på at det billede var for gammelt, Kirstine er jo meget ældre nu. Men jeg er bare selv sådan en SPASSER til at genkende dem jeg "kender" når de har fået nyt profilbillede! Er jeg den eneste der har problemer med det?

Anmeld

17. november 2010

Carina1977

Munder skriver:

Bare sådan lidt for sjov  

Jeg har valgt det for at folk kunne se, hvordan jeg så ud. Men æhhh det var ikke lige så vellykket et billede

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Munder skriver:

Bare sådan lidt for sjov  

Jeg har valgt mit fordi jeg selv er rigtig glad for det, og så er både Laura og jeg på. Grunden til at jeg synes det er godt er fordi vi begge ser så naturlige ud, da billedet er taget i det vi vendte os om

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

DK skriver:

He he he... det kan være jeg skal vove pelsen og skifte det så!

Jeg har længe tænkt på at det billede var for gammelt, Kirstine er jo meget ældre nu. Men jeg er bare selv sådan en SPASSER til at genkende dem jeg "kender" når de har fået nyt profilbillede! Er jeg den eneste der har problemer med det?

altså jeg kan kun IKKE finde ud af når folk skifter profilnavn - men kigger sjældent på billederne faktisk. mest navnet.. og så hvad folk skriver self men nej, du er da helt sikkert ikke den enste.. Jeg vil da godt se Kirstine som hun ser ud nu, ja og dig selvfølgelig prøv og skift...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.