Munder skriver:
Bare sådan lidt for sjov
Hvorfor har I valgt det profilbillede I har, og er det noget I tænker meget over?
Ja mit er på af den grund at det jo er mig..og egentligt lige i en nøddeskal, fordi det er så "mærkeligt"...hehe.
Og JA, jeg tænker meget over hvordan mit profilbillede ser ud, for jeg hører til dem, der overhovedet ikke er fotogen. Så jeg skal være heldig om der bare ét ud af 1000, hvor jeg ser nogenlunde normal ud.
En fotograf-veninde sagde til mig engang, at det skyldes at jeg har et ansigt og øjne der er så talende og altid er i bevægelse. Jeg bruger alt hvad der hedder muskler i hele ansigtet, og derfor er chancen for at fange mig midt i en af bevægelserne, der er færdiggjort i stedet for at fange mig i optakten til et udtryk, er minimal.
LOL
Om det så er rigtigt ved jeg ikke. Faktum er, at jeg hader at blive fotograferet, men lige dette her synes jeg er sjovt, for jeg har selv taget det.
Der findes inde på Strøget i Kbh et museum hvor Guinness records holder til, og bagved et Mystisk hus. Der var min søn og jeg inde sidste sommer, og der var sådan en slags modsat brønd, som man kravlede op i, og så var det indrettet med spejle, så man så millioner af sig selv.
Billedet her er taget derinde, og det sjove ved det er, at ingen af de mange "Sussie'er" er mig, for jeg fotograferer ind i spejlet og væk fra mig selv. Til gengæld kan man se alle de mange variationer over ansigtets forskelligheder når det bliver spejlvendt og sat sammen igen og igen.
Men, hvis der er et hvor jeg ligner mig selv mest, så er det ikke det billede i front til højre, men det til venstre som er lidt mere tilbage, og det synes jeg er morsomt.

Kærligst
Sussie
Anmeld