Line1987 skriver:
der er naturligvis ytringsfrihed og folk har lov til at diskutere og debatere de ting der er i medierne
nu ka jeg se på din profil at du rent faktisk arbejder med medierne, så jeg regner med du også har indsigt i hvor meget der rent faktisk er klippet i det og at hver eneste sætning er taget ud af en sammenhæng og at alle de "kedelige ting" er klippet fra
Men min hovedanke ved alt det her er, at så snart det er en fra tv(herinde særligt d.u.m), så må man gerne kalde dem hjernedøde, "de indbyder til forargelse" og "ber selv om det", hvilket du har lov og ytringsfrihed til, men jeg synes virkelig ikke det klæder folk at svine en anden person til på den måde, ligemeget hvor meget de selv indbyder til det.
Jeg kunne forstå det hvis det var omkring en mand som Lundin eller andre, men det er bare så nemt at træde på dem der har det svært og er i deres måske hårdeste tid i deres liv, og samtidig nok ikke har haft det så let
Og så synes jeg ikke det klæder siden, alle indlæg kan findes på Google og hvis tonen bliver så nedværdigende, så afspejler det også baby.dk som helhed og det kan jeg ikke se nogen grund til
Selvfølgelig er der klippet meget hårdt i det, det er jo det der giver det lidt ekstra kant. MEN de kan altså ikke løbe fra de ord der er optaget komme ud af munden på dem, eller når de sidder og ryger mens de er gravide, for det er jo rene facts. Meget kan man beskylde producerne for, men sgu ikke at fremtrylle dumme udtagelser som: 'Jeg har aldrig tænkt på man kunne blive gravid' eller 'Lucas får da normal mad, han får jo kylletter'. Nææ, den slags kan man sgu lade være med at sige, for det er altså den slags der forarger folk.
Når folk kommer med dumme udtagelser, så må de sgu finde sig i at andre mennesker griner. Sådan er det jo også på arbejdspladsen, blandt venner osv. Hvis jeg spørger om noget virkelig dumt på mit arbejde, fordi jeg ikke har tænkt mig om inden jeg sagde det, så kan jeg da garantere for at alle på kontoret får sig en ordentlig griner.
Det dør man altså ikke af, tværtimod så bliver man klogere:-)
Anmeld