De der håneindlæg om DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2010

twinboys

Caroline86 skriver:

hver gang der kommer sådan en her tråd tænker jeg på "stakkels" Sydney Lee...Mere har jeg egentlig ikke at sige

Hi hi ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Pige2009

jeg har ellers tænkt mig at oprette en tråd HVER uge om dig i det der twinseprogram så er du advaret..

Genial kommentar

Anmeld

17. november 2010

Stumpen

Noneother skriver:

Nej prøv og hør. Kan man ikke tåle at blive gjort lidt grin med, så skal man ikke stille sig op på tv og sige hjernedøde ting.

Samme gør sig gældende for Sidney Lee, alle de "alternativt begavede" paradisoer, Robinson, Talentshows m.m. -Nu er det her en side for folk med børn/ folk der ønsker børn, så klart at det bli´r debatteret.

Selvom de er unge, må de sku da vide at det kan ha´konsekvenser at udstille sig selv på tv.

Helt enig..

Jeg ser et halvt afsnit dum her og der.. Men må skifte kanal, for ofte er der episoder med, som gør at jeg får det skidt på børnenes vejne -ligesom i tråden igår om dagplejeren der havde sparket armene væk under det kravlende barn..

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

BlyViol skriver:

jeg har ellers tænkt mig at oprette en tråd HVER uge om dig i det der twinseprogram så er du advaret..

Genial kommentar

Anmeld

17. november 2010

Pige2009

Caroline86 skriver:

hver gang der kommer sådan en her tråd tænker jeg på "stakkels" Sydney Lee...Mere har jeg egentlig ikke at sige

Du sjaw

Anmeld

17. november 2010

Laulund87

Jeg er helt enig med trådstarter!

Anmeld

17. november 2010

Kruse90

Caroline86 skriver:

hahah er så enig smukke

Anmeld

17. november 2010

Malonde1985

Mener desværre også at man bare kan lade være med at stille sig op på tv, hvis man ikke kan tåle at folk snakker, for der er altid nogen som har en mening, og folk vil altid snakke.. Hvad skal man ellers snakke om!??  

Men kan også godt følge dig i din tankegang - nogen gange er det ikke de sødeste ting der bliver snakket om, og det er selvfølgelig ikke rart hvis en evt. person fra serien skulle finde på at kigge med.. Men igen det er et offentligt program - hele Danmark kan følge med, og så må man altså forvente at folk snakker og har en mening om det de gør på tv.

Anmeld

17. november 2010

Pena

Ja så har jeg lige fået læst alle svarene på mit oplæg, og er da glad for jeg ikke har fået startet en heksekedel som jeg frygtede.

Jeg kan sagtens følge alle de svar der er kommet, for jo man har frivilligt tilmeldt sig, og burde kunne forudse at man kan blive hængt ud osv.

Jeg synes bare at DUM har ændret sig rigtig meget de sidste par sæsoner. Det er som om de kun viser de negative ting pigerne gør (som der i nogle tilfælde er en del af) Men jeg synes det er synd de ikke viser det sande billede af pigerne for det tror jeg simpelthen ikke de gør. Jo værre det er, jo flere seere.

Der var en bestemt DUM tråd hvor jeg påpegede at jeg rent faktisk synes fx Hannah var vokset lidt med opgaven osv, altså jeg synes rent faktisk der var lidt positivt i de afsnit, og straks bliver jeg spurgt om jeg er en af de medvirkende. Bare fordi jeg siger noget positivt.

Jeg synes også der er stor forskel på hvilke tøser der bliver punket i trådene. Nogle som har været medlem herinde et stykke tid, kan gøre alt muligt i programmerne uden at blive svinet til, mens andre andre bliver svinet totalt til... Lige indtil de melder sig på banen i debatten.

Tjah folk kan jo gøre og skrive hvad de lyster, det er jo et frit land vi lever i, men jeg synes bare det er med til at sprede en dårlig stemning herinde.

Anmeld

17. november 2010

Malene84

Baagøe skriver:

Genial kommentar

I kommer bare

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.