Ja så har jeg lige fået læst alle svarene på mit oplæg, og er da glad for jeg ikke har fået startet en heksekedel som jeg frygtede.
Jeg kan sagtens følge alle de svar der er kommet, for jo man har frivilligt tilmeldt sig, og burde kunne forudse at man kan blive hængt ud osv.
Jeg synes bare at DUM har ændret sig rigtig meget de sidste par sæsoner. Det er som om de kun viser de negative ting pigerne gør (som der i nogle tilfælde er en del af) Men jeg synes det er synd de ikke viser det sande billede af pigerne for det tror jeg simpelthen ikke de gør. Jo værre det er, jo flere seere.
Der var en bestemt DUM tråd hvor jeg påpegede at jeg rent faktisk synes fx Hannah var vokset lidt med opgaven osv, altså jeg synes rent faktisk der var lidt positivt i de afsnit, og straks bliver jeg spurgt om jeg er en af de medvirkende. Bare fordi jeg siger noget positivt.
Jeg synes også der er stor forskel på hvilke tøser der bliver punket i trådene. Nogle som har været medlem herinde et stykke tid, kan gøre alt muligt i programmerne uden at blive svinet til, mens andre andre bliver svinet totalt til... Lige indtil de melder sig på banen i debatten.
Tjah folk kan jo gøre og skrive hvad de lyster, det er jo et frit land vi lever i, men jeg synes bare det er med til at sprede en dårlig stemning herinde.
Anmeld