De der håneindlæg om DUM

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.070 visninger
45 svar
0 synes godt om
17. november 2010

Pena

Hej tøser.

Nu vælger jeg ikke at være anonym, og ved godt jeg risikerer liv og lemmer nu, men der er altså noget der gør mig lidt ked af det herinde.

Jeg vil starte ud med at sige at jeg er kæmpefan af DUM, og har vist set alle afsnit. Jeg kan da godt nogle gange korse mig og grine lidt af de kære piger, MEN

Jeg synes simpelthen det er ærgeligt at der efter hvert afsnit bliver oprettet en tråd hvor hensigten faktisk kun er at håne og nedgøre dem der er med.

Jeg ved godt vi lever i en fri verden, og at man bare kan lade være at læse tråden, men når vi nu ved der er mange af pigerne der er herinde, synes jeg sgu det tangerer til mobning. Jeg synes ikke de fortjener de ting der bliver skrevet.

Jeg synes det kunne være dejligt hvis denne side kunne være et fristed, hvor ALLE medlemmer kan læse trådene uden at blive offentligt hængt ud.

Ja det var bare lige mine tanker, for jeg sidder sgu lidt med en dårlig smag i munden over de tråde. Og ja jeg kan gå udenom dem, men nu vælger jeg så at skrive dette i stedet.

Er jeg den eneste der har det sådan, eller synes I det er helt ok?

Så hit me :-)

Ps. Jeg er 32, og ikke en af de medvirkende. Har såmænd bare fået lidt ondt af de tøser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2010

Carina1977

Jeg kan sagtens følge dig i det du siger, og jeg mener ikke at jeg har været en af dem, der har hånet dem fra de unge mødre eller mobbe dem som du kalder det. Jeg har selvfølgelig kommenteret lidt...2 gange tror jeg, men synes bestemt ikke det har været på en måde, så nogen kunne blive kede af det. Det har i hvert fald ikke været hensigten.

Ja man skal tænke på at der er mennesker som sidder på den anden side. mennesker med følelser ligesom vi. Nogen gange skulle man måske også skrive sig bag øret, om man selv ville bryde om at der blev skrevet sådan til en. sjovt nok også på en måde som jeg opdrager min søn. Jeg har altid sagt til ham, at han skal behandle andre, som han også selv vil behandles. og det er måske også lidt det vi alle skal tænke over, inden vi formulerer os på nettet.

jeg kan da også sagtens forstå, at når folk ser DUM, at der er situationer, hvor de bare ikke kan lade være med at komme ud med deres forargelse. Synes også det er fint at skrive det herinde, så længe det er i en god tone og ikke nedladende på nogen måde.

Problemet ved at være "kendt" er jo at man bliver en ret offentlig person, og når man bliver det, bliver der jo selvfølgelig også skrevet om en. Sådan er det også med skuespillere, sangere osv. Inden man melder sig til sådan nogle programmer/dokumentarer, tror jeg virkelig man skal overveje, om man ville kunne klare, at folk skrev om en. Ved godt at mange i DUM er utrolig unge, og måske slet ikke tænker over det. Jeg ville i hvert fald synes at sand-tv skulle vende den problematik med dem, inden de kunne være med. Jeg ville aldrig kunne, for jeg er en ret følsom person. Men under alle omstændigheder ville jeg aldrig melde mig til sådan et program.

Men altså jeg ved ikke....jeg er både og med det her. Ved ikke rigtig hvad jeg mere skal skrive. tror jeg fik det med jeg ville sige....for jeg har tit tænkt det samme som dig, og så på den anden side må man slet ikke skrive noget om dem? Der er jo ytringsfrihed, men ytringsfriheden bør jo heller ikke bruges på at såre andre. Hmm jeg tænker lige lidt over det.

Anmeld

17. november 2010

Meliora

Hvis man udstiller sug selv på tv i den bedste sendetid, og kommer med så hjernedøde kommentarer som 'Lucas får da grøntsager, han får da pomfritter' eller 'jeg vidste bare ik man kunne blive gravid' eller når de sidder med en stor gravid mave og pulser løs osv osv, så indbyder de jo selv til at folk bliver forarget og griner af dem. Sådan er livet nu engang. Ellers må man sgu lade være at sige så dumme ting.

Anmeld

17. november 2010

Diana...

Altså jeg kan slet ikke se noget problem i det. Når man vælger og medvirke i sådan et program eller hvilken som helst program må man også forvente at der bliver snakket om dem godt som ond. Især på sådan en side som denne. 

Og så er der faktisk en af dem der har været med der selv har oprettet en tråd hvor hun råder folk til at snakke DUM i den både godt som ond.

Knus Diana

Anmeld

17. november 2010

Baby2010/2013

Diana... skriver:

Altså jeg kan slet ikke se noget problem i det. Når man vælger og medvirke i sådan et program eller hvilken som helst program må man også forvente at der bliver snakket om dem godt som ond. Især på sådan en side som denne. 

Og så er der faktisk en af dem der har været med der selv har oprettet en tråd hvor hun råder folk til at snakke DUM i den både godt som ond.

Knus Diana

Jeg kan kun være enig! Man kan ikke forvente at folk ikke kommer med negative kommenterer omkring programmet, når de udstiller sig selv som de gør!

Anmeld

17. november 2010

Malene84

Søddepødde skriver:

Hej tøser.

Nu vælger jeg ikke at være anonym, og ved godt jeg risikerer liv og lemmer nu, men der er altså noget der gør mig lidt ked af det herinde.

Jeg vil starte ud med at sige at jeg er kæmpefan af DUM, og har vist set alle afsnit. Jeg kan da godt nogle gange korse mig og grine lidt af de kære piger, MEN

Jeg synes simpelthen det er ærgeligt at der efter hvert afsnit bliver oprettet en tråd hvor hensigten faktisk kun er at håne og nedgøre dem der er med.

Jeg ved godt vi lever i en fri verden, og at man bare kan lade være at læse tråden, men når vi nu ved der er mange af pigerne der er herinde, synes jeg sgu det tangerer til mobning. Jeg synes ikke de fortjener de ting der bliver skrevet.

Jeg synes det kunne være dejligt hvis denne side kunne være et fristed, hvor ALLE medlemmer kan læse trådene uden at blive offentligt hængt ud.

Ja det var bare lige mine tanker, for jeg sidder sgu lidt med en dårlig smag i munden over de tråde. Og ja jeg kan gå udenom dem, men nu vælger jeg så at skrive dette i stedet.

Er jeg den eneste der har det sådan, eller synes I det er helt ok?

Så hit me :-)

Ps. Jeg er 32, og ikke en af de medvirkende. Har såmænd bare fået lidt ondt af de tøser.

det kan jeg sagtens følge dig i, jeg har det en smule på samme måde. Jeg synes dog at det er okay, at folk kommentere, da det handler om børn og hvor ellers skulle man diskutere det henne end herinde. Men at oprette en ny tråd HVER UGE...  det er simpelthen for meget, hvis foilk bare kunne holde sig til at diskutere i den tråd der er startet!

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

Malene84 skriver:

det kan jeg sagtens følge dig i, jeg har det en smule på samme måde. Jeg synes dog at det er okay, at folk kommentere, da det handler om børn og hvor ellers skulle man diskutere det henne end herinde. Men at oprette en ny tråd HVER UGE...  det er simpelthen for meget, hvis foilk bare kunne holde sig til at diskutere i den tråd der er startet!

jeg har ellers tænkt mig at oprette en tråd HVER uge om dig i det der twinseprogram så er du advaret..

Anmeld

17. november 2010

Malene84

BlyViol skriver:

jeg har ellers tænkt mig at oprette en tråd HVER uge om dig i det der twinseprogram så er du advaret..

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... jeg er ikke en ny tråd værd  Men glæd dig, der er skal nok være nok at tale om... jeg er ved at slå min ene søn ihjel for åben skærm + jeg siger jeg er vigtigst og at de kommer i anden række.... en glad mor giver glade børn osv. jeg kan lige se mødrene herinde gå helt amok. skal nok blive sjovt!

Anmeld

17. november 2010

Vidunderligeunger

Malene84 skriver:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.... jeg er ikke en ny tråd værd  Men glæd dig, der er skal nok være nok at tale om... jeg er ved at slå min ene søn ihjel for åben skærm + jeg siger jeg er vigtigst og at de kommer i anden række.... en glad mor giver glade børn osv. jeg kan lige se mødrene herinde gå helt amok. skal nok blive sjovt!

hehe... det glæder jeg mig til at se!! 

Anmeld

17. november 2010

mor-til-vanessa

BlyViol skriver:

hvad er det for et program?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.