Jeg kan sagtens følge dig i det du siger, og jeg mener ikke at jeg har været en af dem, der har hånet dem fra de unge mødre eller mobbe dem som du kalder det. Jeg har selvfølgelig kommenteret lidt...2 gange tror jeg, men synes bestemt ikke det har været på en måde, så nogen kunne blive kede af det. Det har i hvert fald ikke været hensigten.
Ja man skal tænke på at der er mennesker som sidder på den anden side. mennesker med følelser ligesom vi. Nogen gange skulle man måske også skrive sig bag øret, om man selv ville bryde om at der blev skrevet sådan til en. sjovt nok også på en måde som jeg opdrager min søn. Jeg har altid sagt til ham, at han skal behandle andre, som han også selv vil behandles. og det er måske også lidt det vi alle skal tænke over, inden vi formulerer os på nettet.
jeg kan da også sagtens forstå, at når folk ser DUM, at der er situationer, hvor de bare ikke kan lade være med at komme ud med deres forargelse. Synes også det er fint at skrive det herinde, så længe det er i en god tone og ikke nedladende på nogen måde.
Problemet ved at være "kendt" er jo at man bliver en ret offentlig person, og når man bliver det, bliver der jo selvfølgelig også skrevet om en. Sådan er det også med skuespillere, sangere osv. Inden man melder sig til sådan nogle programmer/dokumentarer, tror jeg virkelig man skal overveje, om man ville kunne klare, at folk skrev om en. Ved godt at mange i DUM er utrolig unge, og måske slet ikke tænker over det. Jeg ville i hvert fald synes at sand-tv skulle vende den problematik med dem, inden de kunne være med. Jeg ville aldrig kunne, for jeg er en ret følsom person. Men under alle omstændigheder ville jeg aldrig melde mig til sådan et program.
Men altså jeg ved ikke....jeg er både og med det her. Ved ikke rigtig hvad jeg mere skal skrive. tror jeg fik det med jeg ville sige....for jeg har tit tænkt det samme som dig, og så på den anden side må man slet ikke skrive noget om dem? Der er jo ytringsfrihed, men ytringsfriheden bør jo heller ikke bruges på at såre andre. Hmm jeg tænker lige lidt over det.
Anmeld